Gå til innhold

Er det lov å være skuffet over mannen på morsdagen/valentines?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ikke alene om å være skuffet... Trodde en skulle bli gjort skikkelig stas på på morsdagen jeg. Og det er da mannen sitt ansvar å ordne det sammen med ungen, er det ikke?

Jeg fikk heller ikke noe "gratulerer med dagen" i går... Han lagde arme riddere til meg til frokost, noe jeg hadde sagt at jeg hadde lyst på, så den skal han ha. (Jeg vasket opp etter kokkeleringen hans i dag da :-P)

Jeg hadde kjøpt litt god sjokolade til ham og skrevet et personlig kort (valentineskort). Da jeg ga han dette så ble han ille berørt og sa at han hadde ikke kjøpt noe til meg for han hadde ikke hatt tid! (han hadde vært innom kjøpesenteret før jobb opptil flere ganger denne uka og jeg trodde han hadde tenkt litt fremover siden han var fullstendig klar over en eventfull helg)

Tror kanskje at han ble litt ille berørt igjen da vi var hos svigermor og spiste middag med familien. Da ga vi morsdagsgaver til mødrene våre begge to og søsteren hans fikk flotte øredobber i gave fra sine unger & mann. Jeg fikk ikke noe da vi satt der (masse gratulasjoner fra de andre da :-) Følte meg ikke utenfor der og da for jeg var så opptatt med lille babyen vår på 5 uker (stress å være på familiebesøk!).

Men det var min første morsdag og jeg føler at jeg ble litt forbigått i stillhet... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmetråkk.....

Her er det ingenting som fungerer bedre enn en dag med taushet.

Ikke bare skjønner han at noe er alvorlig galt, men må også tenke gjennom hva han har gjort / ikke gjort for å fortjene den behandlingen.

Og enten så skjønner han det selv og retter opp i "feilen" eller så spør han og da får han det i klartekst og.

La oss si det sånn, det var stille hos oss i går ;-)

Skrevet

Men Teline, når ens egne barn er for små til å ordne noe så må jo pappaen hjelpe til. Det gjør da jeg for mannen min også. Jeg ordner litt ekstra, kjøper en liten gave og hjelper ungene til å lage kort til ham.

Og som du sier ... det er da naturlig at det går begge veier.

(og valentines har vi aldri feiret hos oss, så den teller ikke.)

Skrevet

Valentines dagen mener både jeg og sambo er en adoptert ting fra USA som ikke vi er opptatt av, den går jo begge veier om man velger å feire mener jeg. Ang morsdagen er det vel hva man er vant til men her i huset gjør jeg stas på farsdagen og han på morsdagen. Jeg sov ikke lenger(er skikkelig A-menneske), men fikk frokost med masse godt, gave og dagen før laget han biffmiddag til meg:) HI; JA jeg synes du kan være skuffet, men snakk med han om det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...