Gjest sug lut Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har med glede konstatert at jeg har like bra rompe som Agnetha Fältskog i ABBA-The Movie, samt at makronfyll i bollene er himmelsk. Kan jeg få bli svensk da? Eneste problemet er hvor lenge det er mulig å beholde den rompa med de bollene...
Anne-B. Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Så lenge rompa er fylt med makron, så bør det ikke være noe problem! Vi prøvde også makronfyll i bollene, nammis, og mannen bakte kaka som det står oppskrift på, på baksiden av makronfyllposen. Nå tyter det mandler på alle bauger og kanter, men vi tok en runde med snømåking etter kaka. Fin søndag.
tante grusom master of law Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Det er o tilleggskrav for å bli svensk statsborger. Du må like gulost med marmelade på ristet loff og du må tro at sverige kommer til å vinne medaljekampen i vinter-ol.
Anne-B. Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Marmelade, som i appelsinmarmelade? Da må du prøve en aldeles nydelig mandarinmarmelade fra Conservería del Silmato. På ristet brød med godt smør kommer du ikke nærmere himmelen.
tante grusom master of law Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Egentlig all slags marmelade sammen med gulost. Hvor får man kjøpt denne mandarinmarmeladen? Har ikke smakt det før men det høres unektelig godt ut.
Gjest cunning stunts Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Ja, OL kan hvem som helst få for min del, så hvorfor ikke Sverige. Er nok noe mer usikker på gulost og marmelade, men hey, alt kan prøves. Må imidlertid vente til jeg har fått makronfyll og krem ut av kråsen. Jeg tror jeg vil ha en egen eksklusiv ABBA-kveld snart med andre likesinnede. (Og psyko-annie får selvsagt stå utenfor eiendommen og strekke nakken og se på mens vi sklir på kjellerlemmen, bare for å opprettholde hennes tro på at det er meg det er noe galt med, ikke henne. Etterpå kan den som vil få kaste snøball på henne.)
Anne-B. Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Det spørs nok på hvor i landet du bor, jeg fant noe på nett her: http://lillespecial.com/syltetøy.html Det er visst de som importerer og, søkte opp Naturligvis AS og endte opp på de sammen sidene, så du kan sikkert ta en telefon eller sende en mail og høre om de sender til noen nær deg. Har fått min mor i Lofoten til å kjøpe i Lofoten og sende meg, vet ikke om de selger det her jeg bor. De har en løkmarmelade som også er nydelig.
tante grusom master of law Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg er med! Fritt for å være Björn!
tante grusom master of law Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Skal sjekkes ut! Men løkmarmelade? Må nok venne meg ved tanken først hehe
Anne-B. Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Og NÅ fant jeg ut hvorfor jeg har trodd at dette var et merke fra New Zealand. Løkmarmeladen er fra Cotterill & Rouse. Den er forøvrig god på så å si alt av oster.
Gjest cunning stunts Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Supert, det er aldri noen som vil være gutta. Jeg vil egentlig være tro mot min barndom og være Annifrid. Og så vil jeg ha kattekostymene.
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Kan jeg få være med da? (stilles med usikker fjerdeklassingstemme)
Gjest sug lut Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 JADA vesla! (snøvlende traktorstemme) Hvem vil du være da? Hvorfor er det forresten alltid flest som vil være Agnetha? (Åkei, hun var det deiligste som noensinne kom utav Norden, men sånn ellers?)
Anne-B. Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Jeg kan være publikum. Vagging fra side til side kommer helt naturlig for tida. Gi meg en lighter.
Gjest sug lut Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 Du kan få Abba-lighter, Abba-t-skjorte og Abba-knestrømper, samt pins og paraply.
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Kan jeg få være hun som synger Wish you were here sammed med David Gilmour, eller måååå det være noe som passer sin psykolesbeholdning?
Gjest sug lut Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Da må vi ha flere parties. For DG var da minsanten aldri involvert i Abba? Er forøvrig villig til å låne ut kåken til Pink Floyd-pary også, da kan du få være henne og jeg kan være kua på coveret.
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 Den med kua er et av de beste ever, jeg kan høre på Atom Heart Mother (sangen) inn i evigheten.
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2010 #20 Skrevet 14. februar 2010 -mens mannen sier at det høres ut som et korps som faller ned en lang trapp. Er det skilsmissegrunn?
blomstre Skrevet 15. februar 2010 #21 Skrevet 15. februar 2010 Så kjekt at makronfyll boller falt i smak! En hagelink førte til at jeg nå abonerer på nyhetsbrev fra Vi i Villa, og i dag lå årets første utgavet av bladet og ventet på meg i mailboksen min slik at jeg kunne starte mandagsmorgen med en kopp kaffe og villa bladet på nett (sukker av velbehag). Utrolig hva man kan får ut av Krangle ;-) Jeg var forøvrig blandt hordene som skulle kalle min førstefødte for Agnetha når jeg ble stor.... Og det er foresten ikke bare i dag artister kaster klærne for å gjøre seg bemerket... (http://www.derfcity.com/images/blogparts/abba.jpg) ...fniis...
Gjest sug lut Skrevet 15. februar 2010 #22 Skrevet 15. februar 2010 Fantastisk bilde, blomstre! Det gjør jo også en Abba-fest til et lavterskeltilbud, hehe, ingen kan skylde på at de ikke har kostymer. (Tror imidlertid at guttas shortser potensielt gnager litt i skrævet...) Ikke sant, krangle er potensielt nøkkelen til det gode liv.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2010 #23 Skrevet 15. februar 2010 Halvsvensk som jeg er og proppet med tidenes beste sjokoladekake, synes jeg i grunn at jeg ligner på Agneta. Men jeg kan godt være Carola i unge dager, før jesus og sånn. Da hun sang om Micke.
Gjest sug lut Skrevet 15. februar 2010 #24 Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal ha gulltights og være Abba uansett. Jeg hater Carola.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2010 #25 Skrevet 15. februar 2010 Gulltightsen din har vært der. Havner snart på youtube. En av elevene mine har den på film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå