Gå til innhold

Zassy, ser du graviditet på meg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om du ser noe, evt når, kjønn osv.

Si gjerne ifra om du ser noe mer:)

Født:240288

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

En god nyhet i april nå..og desember er også en god måned for deg. Jente tror jeg det blir :) Mye kjærlighet og gode relasjoner rundt deg, følelser i fokus! :) Et godt forhold mellom deg og kjæresten og han virker også veldig klar for barn,gleder seg! mye gjengjeldt kjærlighet, hele legget ditt lyser liksom av kjærlighet og godhet, nesten så jeg kjenner hvor glade dere er i hverandre! :) Masse lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Vi er veldig klare begge to:)

Vi mistet i august 09. Kan du se om alt kommer til å gå bra neste gang?

Skrevet

Jeg går ikke inn å ser på om det går bra, hvis du tenker etter så vil du mest sannsynligvis ikke vite det på forhånd heller hvis det skulle vært noe negativt? Ikke at jeg har sett noe slikt i det hele tatt altså! Jeg går rett og slett ikke inn å ser på slike ting. Man får bare ha en positiv innstilling og satse på det beste :) Klem!

Skrevet

Okei, skjønner igrunn det:)

Men du ser ikke noe annet? Hva som helst?:)

Syns du traff bra, så litt spennende om du ser noe mer:)

Skrevet

Tja skal vi se da :) Penger i lufta..men det er et kort både for praktisk og emosjonell rikdom, tror du har mange rundt deg som er der for deg, og som gjerne hjelper deg. Familie og kanskje andre bekjentskaper. Du har det stabilt og godt og mange som er glad i deg. Har det vært noe fra fortiden som har dukket opp i det siste? Det kan være en gammel venn eller rett og slett bare diskusjoner om noe eller noen rundt deg fra fortiden som har vært eller kommer i fokus nå snart. Tenker at dette fra fortiden kan være noen som kommer for å hjelpe eller støtte deg på en eller annen måte, kan være praktisk hjelp eller en gave. Mye generøsitet her. Fordi du får hjelp er det gradvis men sikker fremgang. Mulig lære av noe nytt? opplæring på noe/kurs eller lignende. Og så dukker graviditeten opp på nytt og den samme jenta som i sta, hehe. Blir gjerne ei jente til på deg ikke lenge etterpå tror jeg.. ja jeg bare skravler i vei om det som dukker opp her. Du får prøve å lese det jeg har skrevet og se om det kan passe på noen måte ut fra din situasjon. :) Blir glad av kortene dine iallefall, ser ut til at ting går veldig bra fremover :)

Skrevet

Tuuuusen takk zassy:)

Du virker veldig flink, og jeg setter pris på at du tar deg god tid:)

Det med noe fra fortiden vet jeg ikke helt, men har planlagt et møte med en barndomsvenninne, så kan jo kanskje være det:)

Du har truffet veldig godt, blir spennende å se om du har rett ang, graviditeten.

Prøver meg med et spm til, ser du noe ang jobb?:D

Takk igjen :)

Skrevet

dytter i håp om at du kanskje har tid:)

Skrevet

dyttelittigjeen

Skrevet

Når det gjelder jobb får jeg først opp begrensninger, men som du har lagt på deg selv. Kanskje at du selv stopper deg eller ikke har helt troen på deg selv i forhold til jobb? Det er alltid et valg her. Det er viktig at du ikke tar på deg for mye jobb eller forventer for mye av deg selv. Du har materiell trygghet og får dekket dine behov. Igjen kommer en eller annen gave inn..eller hjelp. Ikke noe sånn spesielt annet om jobb.. går mest på deg og dine følelser og tanker og at du ikke trenger å bekymre deg.

Håper du fikk noe ut av dette, spør gjerne noe mer konkret hvis du føler det ikke passet eller det er vanskelig å linke det jeg skriver til noe :)

Skrevet

Ja, du treffer godt igjen:) Har en tendens til å takke ja til litt for mye jobb, så blir jeg så sliten at når jeg først har fri, så orker jeg ikke noe nesten. hehe. Og jeg trenger ikke jobbe så masse for at vi skal klare oss, så ja vi har materiell trygghet. Og vi får mye hjelp om vi skulle trenge det.

Det jeg egentlig lurte på var, jeg har søkt en ny stilling, og lurer på hvordan det går, om jeg får den eller ikke.:)

Også kan du kanskje se om jeg har valgt riktig yrke? Hva jeg evt kan passe til?

Artig å lese det du skriver:)

Skrevet

dytter opp en gang til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...