lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 spennende:) Lillemor har hatt tørr bleie i over 1 uke, men når vi da lot henne ligge uten bleie, hadde hun uhell 2 av 4 netter, så da får hun ha bleie på en stund til, klarer ikke å bli vekket midt på natten å måtte begynne å dusje henne, skifte på senga og styre. Om det er stor sjanse for uhell, er det lurt å ha en ekstra oppredd dyne i umiddelbar nærhet, så om du må skifte på senga om natten, er det bare å ta av lakenet og frotte'lakenet(går utfra du bruker det eller noe lignende) og legge på nytt, og slipper å begynne å trekke om dyna.
Ranveig R Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 Det gjekk veldig bra ) No har ho hatt 9 tørre netter på rad (den siste utan bleie), og 12 dagar utan bleie. Er veldig glad og overraska over at det går så greitt, ho er berre 2 år og 3 mnd, så eg hadde satsa på bleieslutt til sommaren. Broren var og tørr om natta samtidig som om dagen, så eg reknar med at vi er ferdige med bleiebarn for denne gong.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 det var tidlig, men så bra!! Selv om første sluttet samtidig både natt og dag, er det ikke dermed sagt at neste gjør det. Eldste her gjorde også det, men lillemor har hatt våt bleie hver natt fra hun var 2,5 år til nå nylig, og hun er over 4 år.
Ranveig R Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 Ja, det er klart ungane kan vere ulike (det har vi jo allerede maaange "bevis" på), så eg ser muligheten for at det kan komme ein liten overr(pl)askelse på eit tidspunkt. Men eg *trur* ikkje det, då jenta er såpass stabil med dogåinga allerede, og til og med har våkna ein kveld og ein tidleg morgon og ropt at ho måtte tisse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå