Frøken Lilla Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hei Lurer på om du kan se graviditet i nærmeste fremtid? evnt når? kjønn? Hvor mange barn får jeg tilsammen? Er f 14.10.74 Takk takk
zassy☆ Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 HEI Morsomt, når jeg stokker tarotkortene for å spå deg så spretter det ut "graviditetskort" hehe. Noe som sier meg at det ikke burde bli så altfor lenge til.. Men det kan være at du er veldig opptatt av dette nå også? Ellers får jeg opp at et barn ikke kommer før i slutten av 2011, så jeg blir litt forvirret her..i tillegg får jeg opp at det muligens kan bli tvillinger, eller to barn som kommer tett, en gutt og en jente. Tilsammen tenker jeg to jenter og en gutt. Men JENTER er mest i fokus her, hehe. Ja du ble kanskje ikke så mye klokere? Men at det blir barn på deg er jeg ganske sikker på og antagelig minst tre
Frøken Lilla Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 Takk for svar Det er mange som spår at jeg blir gravid rundt disse tider, og det er noen som også har fått opp tvillinger Tenker selvfølgelig en del på graviditet, men ikke mer en tidligere liksom ;P Jeg har allerede tre barn, to jenter og en gutt..så det stemmer. De to eldste kom ganske tett, bare 17mnd mellom. Vet ikke om det er barna mine du får opp, eller om det fortsatt kan komme fler. Håper selvfølgelig du har rett at det kommer minst ett barn til, men det kan godt komme før slutten av 2011 ;D Vet ikke om dette sa deg noe mer, og at du kanskje får inn mer om emnet?
zassy☆ Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Ok, da tenker jeg at det kommer fler ja, minst en (kanskje to) og at det blir jente isåfall. Får fortsatt opp graviditetkort når jeg spår deg, så jeg blir forundret egentlig om det skulle bli så lenge til..kanskje kan det være at det kommer to tette til Får ikke opp så mye mer på deg i kveld, men kan jo se om en stund igjen om det kommer noe nytt
Frøken Lilla Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2010 Hehe, den som venter får se Spennende i hvertfall Takker igjen Tar kontakt igjen jeg hvis det ikke har skjedd noe på en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå