Eurecaღmed spireღ Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Har lyst å kjpe angelsound el abywatcher. Har hørt at babywatcher er noe bedre, men så nå at angelsound har kommet med en ny utgave. noen med erfaringer, anbefalinger?? Når kan man begynne å ta i bruk en slik??
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hei! Jeg kjøpte en babywatcher brukt på Finn. Betalte 700kr og fikk den i posten nå på fredag. Displayet viser jo tallet til hjerterytmen, og da er det enklere å skille babyen fra sin egen puls. Jeg var 11+0 da jeg prøvde den for første gang. Hørte tydelig både min og babyens hjerterytme. Min var 65 og babyens på mellom 140 og 160. Jeg syns det var en fordel med display. Brukte ellers aloe vera gel som kontakt gele. Var veldig gøy og både jeg, mann og barn var veldig fasinerte :-)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Takk ZigZag. Flere med erfaringer?
Reflexia Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 hei jeg har kjøpe angelsounds på finn for 150 kroner!! er kjempe fornøyd og hører hjertelyden hver gang jeg prøver...absolutt ikke noe problem å høre forskjell på pulsen!! min mening er at det ikke er vits i å betale masse ekstra for å kunne se hvor mange hjerteslag det er!! for meg er det viktigste å høre lyden!!!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg bestilte egentlig en angelsound fra teknikmagasinet til den prisen du beskriver der, trekløver? Men så etter 10 dager, fikk jeg en mail fra kundeservice om at de hadde overbooket bestillinger, og at jeg fikk pengene returnert da det ikke var flere igjen. Ikke kunne de si når de fikk de igjen heller... Sur som en potte, gikk jeg inn på Finn og kjøpte babywatcheren :-) Angrer egentlig ikke på det for jeg digger displayet som indikerer hvor man finner lyden best ol. Dessuten får man solgt den til en ok pris igjen også. Ellers er jeg enig med deg om at man ikke trenger å kjøpe det dyreste hvis det finnes billigere alternativ tilgjengelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå