Gå til innhold

Hvem har lyktes på fryseforsøk??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Om jeg ikke husker feil så tilhører du Porsgrunn. Der sier de vel 1 av 3 blir gravide på ferskforsøk, mens 1 av 4 blir på frys. Derfor de gjerne setter inn to egg på frys:=)

Men kjenner mange som har blitt gravide på frys, så vi setter tommelen opp for at det skjer deg denne gangen:=)

Selv har jeg to frosne eskimoer på frys i P, og håper å få de inn i uke 10/11.Venter bare på mens i slutten av februar.

Så da er det bare å krysse alt som kan krysses for at eskimoene overlever opptiningen og fester seg til å blir en liten baby i magen for oss begge:=)

Takk for svar :-)

Synes jeg har hørt så veldig mye forskjellig, også fra Pors. Hun jeg pratet m sist, ville ikke oppgi noe tall ift sannsynlighet for å lykkes. Da skal du også i "ilden" ca likt m meg :-) Måtte vi lykkes!!

Lykke til med frys - det er veldig mange som lykkast med det;) kjenner mange og har sjølv ei lita frysefrøken i magen som er same "kull" som tvillingane som kom i 2007. Her var det klaff på første frys då me gjekk igang med søskenforsøk, så ønsker dykk MASSE LYKKE TIL!

Annonse

jeg er 16 uker på vei med en isrose=) det jeg har fått beskjed om av flere leger er at om egget overlever opptiningen så er det lik sjanse for å bli gravid uavhengig om det er frys eller ikke=)

fikk høre hjertelyden i dag og det er en aktiv krabat inni der=D

åååååååå jeg vil også skrive i dette anlegget .. jeg vil også skrive at jeg er gravid med fryseforsøk jeg er såå spent til neste mandag, da har jeg utralyd time,har bare ett egg på frys!!!! gleder meg så mye også er jeg veldig spent...

håper at jeg blir en av dere som lykkes med fryseforsøk=)

lykke til alle sammen;)

Annonse

Yes - hurra :) :) :)

Har vært på UL idag (7+1) og sett en liten opptint eskimobaby med et travelt dunkende hjerte :) :) :)

Det er bedre resultat enn jeg noengang har hatt før med ferskforsøk eller naturmetode...!!! Har 3sa og 1 ma bak meg...håper dette er lykkeliten som blir der helt til oktober :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...