Gå til innhold

Innsett av fryseegg i uke 11. Kan jeg reise på ferie i uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir til Bulgaria. Vært der mange ganger før, så er ganske kjent med saker og ting. Noe som tilsier at jeg ikke bør dra? Føler det vil være godt for meg, både nå og da. Skal også ta en tlf til Pors og høre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du blir gravid, så er du ca 11 uker på vei i uke 20. Noen er veldig dårlige i 1. tri, og da er vel ikke reising og feriering det man lengter etter. Hvis du får blødninger ol. i 1. tri. føles det kanskje tryggest å være hjemme?

Pors. vil sikkert si at det er greit å dra, men dette må du neste kjenne på selv. Nesten umulig å vite før forsøket er ferig og du vet hvordan det gikk - lykke til :-)

Skrevet

Hmmm. Har også tenkt på det at jeg kan bli dårlig hvis jeg blir gravid, og tenkt på om jeg skal droppe det. Også med tanke på evt andre komplikasjoner. På en annen side har jeg bestemt meg for å slutte å la så mye stå på vent pga dette prøverørsopplegget. Har så lyst på denne turen, og hadde vært så godt å ha den å glede seg til oppi det neste forsøket. Får tenke på det litt til ;-)

Skrevet

Du får jo legeerklæring hvis du er for dårlig til å reise og da får du igjen alle pengene...

Ville bestillt jeg!

Vi skal til usa i juni, om jeg er gravid eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...