Gjest Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tilbyr nå meditasjons/pusteteknikker,avslappings øvelser ,på min spåkafee.Så du kan bli kvitt stress,blokkeringer osv ..Jeg har nå tilbud på spåing ink medtiasjon det koster 400 kr,...Da blir du spådd i alt du måtte ønske pluss 1-2 timer med veiledning av meg ink medtiasjon..Du kan bestemme om du vil ha det på msn eller på tlf.. Eller er det fra 200 kr,spørs hva mann vil bli spådd i.. Ta gjerne en titt innom hjemmesiden min.. http://spaakafen.page.tl Ha en fin dag alle sammen... Ps; Send mail til [email protected]
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Til dere som har sendt meg mld på spåkafeen..Jeg får ikke åpna mld der, derfor har jeg desverre ikke fått svart dere.. Men hvis dere sender meg mail på [email protected] så ,ska lover jeg å svare alle sammen innen 1 døgn. Ha en flott dag alle sammen
Ronja&Odin Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 koster det noe hvis det bare er spåing??
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Ja,det koster fra 200 kr ..Jeg bruker ca 1,til 2 timer pr person.Liker å gjøre det sikklig derfor tar jeg meg god tid når jeg spår,Jeg spår på mail eller msn,På msn får jeg mer inn av din energi og derfor kan jeg lettere gi deg mer konkret svar. F eks hvis du ønsker å se hva fremtiden bringer ,koster dette 300 kr.. Jeg bruker da 1.5 til 2 timer.Alle som blir spådd i feb får nå gratis englekort.( verdi 200 kr) Englekort er besjed fra dine engler,hva de ønsker at du ska vite,og hva som skjer i livet ditt nå. Veldig fine kort..Jeg har spådd gratis i 13-14 år.Siste 3 åra gratis på Bim.Men dette er veldig tidskrevdende,og jeg er alenemor med 3 barn,hund,hjem og jobb,pluss at jeg sliter med Fybromyalgi,så derfor har jeg begynt å tatt litt betalt for spåing.. Jeg spår deg innen 1 time,etter avtale. Ha en flott dag
Ronja&Odin Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 okay=) har sendt deg en mail.. hvordan gjør du det evt med betaling... du kan se bort i fra mailen frem til jeg får lønn den 1 da:p hehe
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Du får et kontonr av meg ,du sender meg "kvittering" på mail ([email protected]) hvis du bruker nettbank. På regninga skriver du ; Tarot spåing , så f eks 200 kr... Så sender du meg den på mail,med engang jeg får den så spår jeg deg innen 1 time-- Du kan velge om du vil ha det på msn eller mail. Jeg bruker 1.5 til 2 timer pr personer på spåinga. Fungerer veldig fint på denne måten,har bare positive tilbake mld ,,Så det er koslig da.. Alle som blir spådd av meg får gratis englekort ,gjelder kun i feb... Ha en fin dag alle sammen... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå