Gå til innhold

Har folk sluttet å bruke gardiner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett fler og fler uten gardiner i hjemmet sitt...

Skrevet

Vi har stort sett kuttet ut gardiner. Mye lysere og friere, deilig.

Skrevet

Så folk ser rett inn hos dere da, anonym 18:55? Eller har dere masse i vinduskarmen?

Skrevet

Vi har heller ikke gardiner. Annet enn rullegardiner på soverommene for å stenge lyset ute. Ingen gardiner i vinduene på stue, kjøkken, kjellerstue og ellers, deilig med masse lys inn:)

Skrevet

Vi har heller ikke gardiner. Annet enn rullegardiner på soverommene for å stenge lyset ute. Ingen gardiner i vinduene på stue, kjøkken, kjellerstue og ellers, deilig med masse lys inn:)

Skrevet

Det er vel en trend i tiden å ikke ha gardiner ja. Selv liker jeg ikke å sitte på utstilling for alle som går forbi, så har noen tynne som jeg kan trekke for. Syns også det blir litt kaldt og sterilt uten gardiner.

Skrevet

Vi har lift-gardiner på stua vi da:) Føler det blir så nakent ellers. På kjøkkenet må vi ha gardiner ellers så ser alle som går forbi rett inn til oss. Det liker vi ikke. Føler det er åpnere og lysere med liftgardiner. Til sommeren vurderer vi å pusse opp stua, og da blir nok gardinstengene fjernet for godt.

Skrevet

Og folk ser ikke rett inn hos oss, vi bor midt på tomta vår, på nesten fem mål, og har ikke innsyn utenfra, så sant ingen går inn på tomta og bort til oss kun for å kikke inn vinduene:) hilsen anonym 18:57

Skrevet

Vi har et lite vindu uten noe i. Så har vi et med liftgardin, og 2 med persienner. Liker ikke gardiner så lenge det er kloss oppi sofaen, sånn som vinduene våre er :)

Skrevet

Bor foreløpig gardinløst på stue og kjøkken, siden vi nettopp har flytta, og de gamle gardinene påassa ikke de nye vinduene. Har gardiner på soveromman da. Bor i 2 etasje, så folk har ikke så mye innsyn uansett her.

Skrevet

Folk sluttet å bruke gardiner da funkisstilen kom tilbake for fullt. Nå er gardiner på vei inn igjen, så vi ser nok flere og flere vinduer med gardiner i etterhvert.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å ikke ha gardiner:)

Skrevet

Null gardiner her. Kun persienner som benyttes ved behov.

Skrevet

Her har vi berre (rulle)gardiner på soveromma. Trur vi må kjøpe gardiner til tv-stova, er kjipt å skulle trene wii fit når naboane går forbi :-p

Har vindu på heile eine langveggen (stove, kjøkken), men det er i 2. etasje og vi har berre havet på den sida av huset, så ingen kan sjå inn her. Har persienner for å kunne stenge sola litt ute om sommaren, har ikkje savna gardiner.

Skrevet

Vi har gardiner, kunne ikke falt meg inn å ikke ha det. For det første ser det mye triveligere ut med gardiner (synes jeg), de pynter opp og holder lys og fremmede unna :)

Skrevet

Har panel gardiner til pynt kun di er brukende til noe annet,men har persienner i tillegg da,er ikke gøy å sitte til utstilling:) personlig synst jeg det er kaldt og utrivelig uten gardiner..

Skrevet

Nei, det har jeg ikke sluttet med, og kommer nok aldri til å slutte med det heller:) Høres kaldt ut.

Gjest cunning stunts
Skrevet

I det store og hele er gardiner dritstygt.

Skrevet

Synes det ser kaldt og sterilt ut uten gardiner jeg.. spesielt nå når "alle" har så nøytrale farger på hjemmene sine. Synes gardiner gjør det lunt og hjemmekoselig.

Dessuten liker jeg ikke å få masse flommende dagslys rett på meg hvor enn jeg går i huset. Da viser støvet også mye bedre:)

Skrevet

Vi har ikke hengt opp igjen gardinstengene i stua og på badet etter at vi pussa opp, har plissegardiner i stua og persienne på badet.

Ellers så har jeg noen panelgardiner rundt omkring.

Liker heller ikke å sitte på utstilling for naboene i stua, så drar plissegardinene ned på kvelden, liker godt alt lyset som kommer inn på dagen uten gardiner på sidene av vinduene.

Skrevet

Vi har gardiner på soverommet vårt og på rommet til minsten. Ellers bare liftgardiner på stue og kjøkken, herlig syns jeg:)

Skrevet

Gardiner er en motesak som alt annet.

Og det spørs jo helt hvor og hvordan du bor, om du trenger gardiner eller ikke.

Det er vel ikke så mange som har gardinene fortrukket mot innsyn hele dagen?

Jeg har gardiner på noen rom, men ikke på stua. Liker lys og utsikt og har ingen som ser rett inn til oss.

Skrevet

Vi har gamle, fine vinduer med flotte lister rundt som jeg ikke har lyst å gjemme bort bak gardiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...