Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har en gutt og en jente, og det er ingen fare for at jeg skal ha fler.
Sånn kan det gå Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 For meg er 2 jenter og 6 gutter helt passe.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Har ei jente! Ønsker en til, men mannen har trekt seg mht at vi avtalte at vi skulle ha to:( Jeg er 38 år, så det haster litt. Vurderer å takke for meg, og kontakte Storken. Ser for meg at jeg skal ha to barn!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har gutt og jente,og ønsker meg en jente til om ca 3år!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Har en av hver med 3års mellomrom. Håper på en nr.3 om et par år, da blir det ca. 3år mellom nr.2 og 3 også. Det blir nok siste for oss..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Vi har to jenter og skal ikke ha flere. Det er 2,5 år mellom de akkurat det vi ville ha.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg ser for meg to barn, har ei jente til nå. Aldersforskjellen håper jeg ikke blr mer enn 4år, men ikke så enkelt å bli gravid for meg. Om den neste blir gutt eller jente er akkurat det samme for meg, selv om det ville vært mest praktisk med jente, dette er jo noe jeg ikke kan styre uansett... Du da HI?
Ranveig R Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Vi har ein gut på snart 4 1/2 og ei jente på 2 år og 3 mnd. Vi skal nok ha eitt barn til, tenker mellom 3 og 4 års aldersforskjell mellom nr 2 og 3.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Vi har 3 sønner, skulle gjerne hatt en til, gutt eller jente, det er det samme:) Men minste er 3,5 år nå, og skulle vi hatt en til ville jeg hatt barnet nå/blitt gravid nå, og det passer ikke. Hverken økonomisk eller plassmessig...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har alltid ønsket meg tre gutter, med ca. to og et halvt års aldersforskjell. Nå har vi en gutt, jeg er gravid for femte gang, og satser på at dette blir siste gangen. Vi ender nok opp på to gutter med litt over tre år i mellom, rett og slett fordi jeg ikke orker å gå gravid mer enn denne siste gangen her. Skulle jeg miste igjen så skal jeg nok bli gravid igjen, men går jeg tiden ut nå så blir det siste. Blir forferdelig dårlig i svangerskapene og har dårlig samvittighet for han jeg allerede har :/
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Har en jente, ønsker hvertfall en til, gutt eller jente er selvfølgelig ingen ting jeg tenker på! Det blir det det blir Tenker om 3-4år eller mindre, hvertfall ikke mer. Om jeg ønsker enda en etter nr 2, så setter vi i gang. Vi er i midten av 20årene og tar alt som det kommer
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Har gutt på 3,5 år. Ønsker en gutt til om ett år.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Har gutt på 3,5 år. Ønsker en gutt til om ett år.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har 2 barn, jente og gutt, jenta er eldst.. kjekt med begge kjønn, har alltid ønsket meg det. Hvis vi får nr 3 tror jeg det blir en gutt til, sikkert fordi jeg er storesøster til 2 brødre selv:) Ønsker meg ikke noe spesielt kjønn på nr 3, begge deler er like velkomment. Har jo begge deler fra før, så jeg vet at det ikke er kjønnet det kommer an på men barnet:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 De jeg har er 4 og snart 2 år.. ser for meg en liten til om et par år kanskje:) Når eldste har begynt på skolen. Hilsen 20.01
Fire småtroll Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Jeg trodde jeg skulle ha to, og så for meg at jeg skulle ha to gutter. Første ble gutt og 2,5 år senere kom enda en gutt Da minstemann passerte 2 år begynte plutselig mannen min å snakke om at to barn kanskje var litt lite. Han fablet om fremtiden og den dagen de skal flytte hjemmefra, reise kanskje langt avsted for å studere osv. Så da ble vi enige om at vi nok kom til å angre veldig om 15 år hvis vi ikke fikk en til nå. Så derfor plutselig for meg at vi skulle ha tre barn, og tok som en selvfølge at alle skulle være gutter (det var ikke født en eneste jente de siste to generasjonene i familien til mannen min). Så kom det en jente, alle var i sjokk, ikke minst vi. Skulle vi være foreldre til en jente! Måtte gå noen runder før det falt naturlig på plass gitt, men jammen var det koselig med en jente. Da jenta var 13 mnd gammel var jeg kvalm, trøtt og uggen igjen... Helt uten at vi hadde prøvd på det satt det en liten spire på plass igjen, og det kom enda en jente Nå er jeg firebarnsmamma, de to eldste er gutter og de to yngste jenter. Det er den perfekte søskenflokk selvfølgelig og vi er superfornøyd
lillepixie Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Har gutt fra før, tror vi kommer til å få en eller to gutter til. Vil gjerne ha ca. 4-5 år mellom de to første:)
brooklyn Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 skulle bare ha to, fødslene mine har vært kjipe. Fornøyd med de guttene vi hadde fått. Midt i minipille og sommerferie ble jeg gravid igjen, denne gangen med en jente. Mannen skal klippe strengen når jeg ligger på barsel, regner jeg med. (og dette er vi enige om, altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå