zassy☆ Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hei og takk for melding og gratulasjon og spådom! har hatt litt nettproblemer jeg så har ikke vært her på en stund og fikk ikke lest meldingen før nå. Fikk ikke til å svare på pm så må bare legge det ut her i stedet, håper det går bra, plages med pm-funksjonen i blant jeg altså :/ Spennende at du tenker litt april/mai nå.. jeg virrer litt frem og tilbake selv for tiden, egentlig vil jeg bare prøve nå med en gang! men i neste øyeblikk så blir jeg "fornuftig" og tenker at jeg må vente litt til, at det hadde vært lurt å få en fast jobb først, at vi får kjøpt leilighet og kanskje vente til etter sydenturen i juli.. men det er vanskelig å vente! Særlig etter at kjæresten sa at han også vil nå..men man aner jo ikke hvor lang tid det tar heller så det er ikke lett men har en følelse på at det antagelig går ganske fort når vi først starter å prøve, så man må jo også være forberedt på at man kan være heldig sånn sett. Vi skal by på en leilighet på torsdag da, og jeg er så spent på om vi kommer til å få den! Hadde vært perfekt! Og så har jeg søkt på en stilling som jeg håper å høre fra i neste uke, så det er mye som skjer for tiden! Nå fikk du vite mer enn du kanskje vill men.. hehe. Over til deg.. Hva sa jeg på deg sist tro? Vært så mange.. men ser ikke umiddelbar graviditet.. blir en stund til liksom, men det dukker opp i kortene, og får opp mars måned..men ikke denne mars, men er usikker på om det er graviditet eller fødsel jeg får opp da.. for jeg får opp mye lykke i juli..så lurer litt på om gravid ca juli og fødsel ca mars, men før dette blir det giftermål?? eller forlovelse? Noe offisielt, noe feiring Husker ikke hva jeg har sagt før, men fikk opp gutt nå da. Mye lykke og glede med kjæresten da..ser ut til at det er gode tider fremover med dere håper du får klaff snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå