Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde samlet vennegjengen i går (trodde jeg) Jeg bor i stavanger, og hadde tatt turen til Oslo for å samle gjengen. Hadde også tatt med meg min lille sønn på 6mnd (som ALLE jentene maser om å få møte) Vel, alle sa de kom bestilte bord på restaurant for 9 stk. Dagen kom, og 1 (!) person møtte opp... Jeg satt der med babyen som ble mer og mer grinete, og ventet på den ene etter den andre som ikke dukket opp. Fikk beskjed av 1 av de andre om frafall. Har fortsatt ikke hørt fra noen av de andre. er det bare jeg som syns dette er ekstremt respektløst og sløvt? Jeg konfronterte nemlig en av disse jentene, men hun ble sint fordi jeg "kjeftet" på henne. Hun hadde hatt boksetrening, og hadde nok med det sa hun... Er det ikke vanlig å si ifra?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Dette syns jeg var veldig frekk gjort. Å si at en kommer, men uteblir uten å gi beskjed. Veldig frekk.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Ja, ikke sant? Jeg er ganske sjokkert egentlig. At det er mulig å være så selvsentrert! Men men, det er iallefall siste gang jeg gjør dette. Man merker fort hvor folk står... Det verste var at for to dager siden sendte jeg melding til samtlige for å si at jeg bestiller bord, og om folk kan si ifra om de ikke kommer likevel. Hørte ikke noe da heller... HI aka Skuffet
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 "Det verste var at for to dager siden sendte jeg melding til samtlige for å si at jeg bestiller bord, og om folk kan si ifra om de ikke kommer likevel. Hørte ikke noe da heller..." Det hadde jeg tatt som et tegn / hint om at de ikke var interessert i å komme og jeg hadde dropet hele greia. Hadde aldri reist fra Stavanger til Oslo, bestilt bord og ventet på restaurant på folk som ikke gidder å svare på om de kommer eller ikke
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Nja, jeg hadde jo snakket med alle et par dager før det igjen, og de sa de kom... Spurte jo ikke om de kom eller ikke...bare at om de ikke kom så måtte de gi beskjed. Men men, er sjokkert likevel jeg, selv om jeg kanskje ser den nå. HI
♥Nemi♥ Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde blitt så såret! Ville sendt mld og sagt mitt om umodenhet og respekt for andre mennesker som faktisk har en reise bak seg, for å få møte så egoistiske mennesker...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 At det er mulig å være SÅ respektløs, skulle ikke tro de var voksne mennesker. Jeg hadde blitt så forbanna
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Ja jeg ser vel helst at jeg må skaffe nye venner... Men det er liksom ikke så lett akkurat nå, med tanke på ny by, og at jeg går hjemme hele dagen med gutten. Blir sikkert bedre når jeg kommer meg ut i jobb. (Flyttet da mannen fikk seg ny jobb) Skuffelsen har gått til sinne og tilbake til skuffelse igjen... Gledet meg til å være litt sosial. Jaja, sånn er det nå en gang. skal slutte å syte nå ;-) Kanskje legge ut annonse på Finn: "Selger gammle venner billig" Kjøper gjerne noen nye :-D HI
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Det der var bra dårlig gjort. Absolutt respektløst og sløvt!
millie+2klumper Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 helt utrolig! frekke venner du har!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Jeg syns dette høres helt fjernt ut. Er du sikker på at du uttrykte deg tydelig, og at folk forstod at dette var en endelig avtale? Jeg kan bare ikke begripe at 7 personer ikke kom uten å gi beskjed.. Du dro jo tross alt veldig langt med en bany, noe jeg aldri hadde giddi. Ekte venner kommer og besøker deg i stavanger, hvertfall når du har en baby. Det er ikke bare-bare å reise med en baby på 6mnd.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde blitt kjempe lei meg!!! Reiser fra Stavanger til Oslo for å treffe dem, så gidder dem verken å stille eller gi beskjed om at dem ikke kommer.... Skikkelig usselt gjort Jeg går for finn.no annonse! hehe
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 Da håper jeg du tar ekstra godt vare på den ene som faktisk dukket opp og prøver å holde fokuset på hvor god venn hun er De andre, hadde jeg rett og slett kuttet ut, det er ikke venner.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Høres virkelig helt fjernt ut i mine ører! De virker ikke som venner som er så mye å samle på.. Men er du innflyttet til Stavanger? Jeg er også det- eller til Klepp da, som er 20 min unna- og jeg har heller ikke så mange venner her borte, så send meg gjerne en PM om du vil finne på noe!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 By the way: 19:41 Jeg vet det høres fullstendig fjernt ut. men beskjedene var klare, og alle var inneforstått med det. *Hun ene sendte beskjed med hun som faktisk kom, om at hun ikke kunne likevel fordi hun skulle på date (istedet for å bare gi beskjed selv på forhånd) *En annen ringte jo å melde frafall pga omgangs-syke og at hun ikke ville utsette mini for det (og det var jo selvsagt bra!) Og hun kunne selvsagt ikke noe for det. *En tredje skrev på facebook (!) 1time før vi skulle møtes at hun ikke kunne likevel, hun hadde pluttselig bestilt seg frisør time. (og det er jo lov å tenke at jeg ikke har tilgang til nett når jeg tross alt har dratt fra Stavanger til Oslo. * De andre hørte jeg ikke fra i det hele tatt, satt bare der og "blomstra" med forvirrede kelnere som lurte på om det ikke kom flere *flaut* Men men... Hun som kom, og hun som ringte med omgangs-syken de er gode venner, som jeg vet å sette pris på. Og du har helt rett! For det er de som har tatt seg en tur eller to til Stavanger også...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 Å nå blei jeg skikkelig provosert. For noen skikkelig bitcher altså. Kvitt deg med søppelet.... Lykke til med å finne nye venner i Stavanger. Håper du treffer noen som er i samme fase i livet som deg, og med egne barn. Mye lettere å forholde seg til voksne, ansvarlige mennesker enn drittunger.
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2010 #20 Skrevet 14. februar 2010 Nå veit du hvertfall hvem dine ordentlige venner er, og hvem du ikke trenger å bruke mer energi på. Mange som er store i ord når de skriver men som aldri gjør noe av det i virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #21 Skrevet 15. februar 2010 Synes du skal sende en fellesmail til de som ikke kom- og ikke ga skikkelig beskjed- om at du ble forferdelig skuffet. Understrek at det faktisk var ganske mye styr for deg å fly fra stavanger til Oslo for å treffe dem, ikke minst med en på 6 mnd. Du hadde gitt klar beskjed om at du bestilte bord og at de skulle si fra om de ikke kunne likevel. Du betsilte til 9- og en venninne kommer. Skriv også at hun ene var syk og ringte tross alt, men at resten har skuffet deg så dypt at det er siste gang du legger to pinner i kors for å møte noen av dem. Actions speak louder than words, vet du. De viser jo med all mulig tydelighet at de gir blanke blaffen med den slags atferd. Date, trening og frisørtime må det da for f gå an å flytte, akkurat denne kvelden dere kunne sees.. Drittkjerringer!! Skriv DET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå