Gå til innhold

Hva har dere fått i morsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når spm er hva har dere fått i morsdagsgave hvorfor må da de som ikke har fått noe svare og si at de er utrolig fornøyd med det?

Da tror jeg dem ikke er så fornøyd med ingenting jeg, missunelig på dem som har fått!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en stor bukett tulipaner, ansiktskrem fra Biotherm, gavekort på spabehandling, sjokolade og lakris. I tillegg så har jeg fått servert frokost og middag og fått masse kos og gode ord.

Skrevet

Fikk sove lenge, frokost da jeg stod opp, kort fra mini og samboer som sa: Glad i deg mamma, Pappa elsker deg! med bilde av mini.

Så fikk jeg gave som mini har lagd i bhg, et malt bilde med glitter på (kjempesøtt, han er 2 år), og skinnhansker av samboer. Og på toppen av det hele fikk jeg en liten kake med rosa marsipanlokk på til dessert etter frokosten. Veldig fornøyd jeg! :-)

Skrevet

Fikk en kortholder. Jeg både serverte og ryddet opp etter frokost. Kunne vel egentlig tenkt meg en blomserkvast da..

Skrevet

Jeg fikk en varmeflaske med hjerter på, som jeg kan bruke når jeg har vondt i ryggen (er enda gravid :P)

Snille mannen <3

Skrevet

anonym 20.26:

jeg synes det var en dum ting å si. det er ikke alle som forventer noe gave! at man har en fin dag sammen er jo godt nok det vel? :) eller er vi blitt griske og er NØDT til å få noe?

Skrevet

Tenkte det samme som deg, anonym 21.11.

Fikk liksom følelsen av at noen synes det er bra med barn, så man kan få masse stash på morsdagen ;-)

Noen av oss synes omtanken varmer mer enn prislappen - tro det eller ei...

Skrevet

vi dro på sverigetur og koste oss sammen:) (sjelden vi drar til sverige, så det er koselig for meg, selvom jeg vet det er harry for mange!) vi spiste lunsj på en diner i sverige, handlet litt div, også fikk jeg 2 par med støvletter:) Hadde en hel dag med kos, og gutten var i storform og var blid HELE tiden, og det er bra gjort av en 19 mndr gammel gutt i sin verste trassfase;) Så hans gave til meg, var at han sa mamma og smilte til meg hele tiden, og at han ville ha nuss støtt:) Han er for liten til å skjønne dette med merkedager, men han var skjønn fordet;)

Mannen min driver å lager mat til meg nå, også skal vi kose oss med TV og bare slappe av før vi kvelder tenker jeg:)

Skrevet

Fikk en bukett med roser, og et kjempekoselig kort av samboeren min, hvor han fortalte hvor god mamma jeg er for datteren vår på 8 mnd, osv...:) Utrolig koselig:) Også har han laget god middag til oss. Av datteren min fikk jeg bleier uten diare, første gang på 2 uker!! Ble frisk i magen sin, til morsdagen hun;)

Skrevet

Ingenting som vanlig, ikke en gang et gratulerer. Jo jeg har fått skuffa unger fordi de trodde de skulle være med sambo/pappa å ordne til meg i da. Men han ga f... akkurat som han også gjør til bursdag og jul ;((

Skrevet

Kort som toåringen hadde laget:)

og håper på et ligg i valentinesgave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

fikk verdens beste klemmer, tegninger,,klippe kort på husarbeid,blomster og ei sjarmfull bløtkake:-)

Skrevet

Jeg fikk hjerteformede stekte egg til frokost :)

Skrevet

Jeg fikk verdens vakreste kort av datteren min, der hun hadde skrevet "En mamma er en engel uten vinger" Hehe, vet ikke hvor hun har det i fra, men syntes det var utrolig søtt! :)

Skrevet

Fikk ikke sove lenge, men fikk morsdags kort og kake på senga :-)

Hele gjengen har vært på skitur med aking, skihopping, pølser på bålet og kakao i koppen... kjempe dag!!!

Gjest lillemamsi
Skrevet

Jeg fikk, frokost på senga :)

Kyss og klemmer

Maleri av jenta på på 4 år.

Englebarnsmykke (gutt og jente som representerer barna)

Og i valentinsgave så fikk jeg et hjerte med diamanter som skal henge mellom englebarnsmykkene !

Av meg så fikk han kortholder med hans navn gravert inn på fremsiden :)

Skrevet

fikk et sølvlenkearmbånd til å putte sånne charms i,han hadde kjøpt et hjerte-charm,barnevogn-charm (siden vi ikke får babyen vår før i juni:) og en liten hunde-charm da vi har en søt liten hund. Veldig fornøyd:)

Skrevet

Argh, insister på å sove lenge på farsdagen, du. "Nu står du tel helvete opp og tar ungan, æ skal søv, det e farsdag!"

Vet ikke hvorfor, men ble skikkelig irritert på dine vegne

Skrevet

Fikk en tegning av hver av ungene, sure grinarunger av hun ene og noe sjokoladegreier av hun andre.

Jeg kunne få sove lenge, men våknet ekstremt tidlig syns jeg. Jeg var helt alene hjemme, så det var vel for stille til å kunne sove.

(også fikk jeg blomster og sjokolade av min mann når han kom ramlende inn døra.... )

Skrevet

Alt jeg ønsket meg var å sove lenge:-)

Det fikk jeg, i tillegg fikk jeg blomster og et nydelig smykke, og kom til dekket frokostbord:-)

Skrevet

Jeg fikk et bukett med røde roser, sjokoladekjærlighet som det står ILOVE YOU på. Nytt undertøy.

verdens fineste morsdagskort med bilde av vår 6 uker gamle datter:) og samboer hadde skrevet mange fine ord:)

*snufs* lykkelig, har så fin mann og verdens finaste jente.

Skrevet

ååå:) Jeg fikk en stor blomstebukett og varmemadrass til å ha i senga ettersom jeg er skikkelig frysepinne,kunne ikke var bedre tanker rundt gaven:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...