Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har fått en fin kopp som sto "gla i deg" på, og et gavekort på klær. Fikk også frokost servert i morges og sove lenge.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 En bukett nydelige rosalilla tulipaner og gavekort på undertøysbutikken.. Jippi, mannen har fått med seg at jeg er lei av ammebh'er etter å ha nærmest tandemammet to tette barn, men turte ikke ta sjansen på å kjøpe undertøy da bh'størrelsen min er litt diffus om dagen
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Samboeren min har bakt rullekake til meg og han laget frokost til meg i dag :-)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 jeg har fått et kort av min datter på 2 år som hun har laget selv i barnehagen jeg er kjempefornøyd med det! jeg bryr meg ikke noe særlig om å få noe som blir kjøpt og det har jeg gitt beskjed om til samboer samme med valentinesgave! så vi har droppet det men kortet var verdens fineste <3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har fått to store krangler av samboer, en del kjeft og masse surmuling. Jeg sto opp tidlig i dag så han fikk sove, men av barna fikk jeg kort fra barnehagen som de hadde malt på og er veldig glad for det:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk sove lenge, og fikk gavekort på frisørtime:-) Vi laget kaker igår kveld, sammen:-) Mannen pyntet marsipankaken kjempefint da:-))
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk en romantisk film som vi har sett på i dag. Har hatt syke barn hele uka så det har ikke vært så lett for mannen å ordne noe, så jeg kjøpte en kake hos bakeren i går som vi har kost oss med. Vi bestemte på forhånd at vi ikke skulle gjøre så mye ut av dagen, vi har bryllupsdag neste uke og synes det er viktigere. Morsdagen blir nok litt mer stas når barna er litt eldre og kan lage en tegning eller et kort, og vi kan kose seg med kaffe og kake på senga, alle sammen.
Tigerpote Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Nada, men mannen er hjemme, og det er nok for meg:D Han lager deilig biffmiddag nå, og sier han skal kjøpe gave senere. Dessuten har jeg nesten spist opp konfekten jeg gav til ham i Valentine-presang;P Så, jeg har en deilig mann og en nydelig datter, og kan bare ikke være misfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Mannen min gir mamman sin gave på morsdagen. Av barna mine fikk jeg en klem
brooklyn Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 en orkide, en liten blomst til å ha på nattbordet (av 4åringen), og to diamanter i allianseringen (selv om det er kombinert morsdag og valentines).
Gemini7 Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Vi feirer både morsdag, Valentine's og 9 år som kjærester i dag, så jeg fikk: sove til kl 10, ble vekket av jentene med kort og morsdagsgave (en fin serviettholder i eggehvitt krus-materiale med "gammeldags" mønster, og en fin kurv til å ha i ei hylle der jeg etterlyste fine pynteting:). Sambo hadde fikset fin frokost OG bakt sjokomuffins og fastelavnsboller på morgenkvisten. Jeg fikk en bukett gule roser til morsdag og 3 røde roser i anledn valentine's. Og et kort selvsagt Så fikk jeg dra og trene m ei venninne mens vesla sov, og deretter akte hele fam i solskinnet:) Deretter lagde sambo en deilig kotelettmiddag, påfulgt av bollene. I kveld skal vi ha biff, vin, italiensk is og resten av muffinsene.. <3. Jeg har verdens herligste mann -og barn- og synes alt han disker opp m på slike dager er en ekstra gave!!!
Månefeen ♥ Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk 10 langstilkede roser, 70cm, i favorittfargen min (hvit med lys rosa kanter). Og i valentines gave fikk jeg èn diger, dyp rød 90cm rose + at han hadde på seg en "valentines bokser" med røde hjerter Happy happy
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Jeg kjøpte utstyr til vogna med bgrunnelsen morsdag og valentin!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Av barna mine fikk jeg en håndstøvsuger til morsdag og et nydelig kort. Jeg fikk sove til 10, fikk frokost på senga.. Våknet til en gavejakt i huset som mannen arrangerte.. Første gaven jeg fant var støvsugeren, neste ledetråd endte i nytt undertøy (valentinsgave) siste ledetråd endte i et nytt brettspill til familien.. Valentinsgave til mannen var nytt tastatur og mus til entertainmentsenteret han holder på å ordne til for familien vår.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 To nydelige kort fra mine herlige døtre, kaffe og vafler og en morsdagssang på senga - og så fikk jeg roser og et nydelig kort fra min elskede fordi det var Valentinsdagen. Senere bakte han Fastelavnsboller til oss - så trippeldagen ble perfekt! Vi er veldig enige om at vi ikke kjøper gaver i dyre dommer til disse dagene - da får handelsstanden det akkurat som de vil når de promoterer disse dagene så veldig. Og så fikk jeg en god klem fra min 19 år gamle sønn da han kom hjem fra helgetur. det smakte også godt! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Haha:) Høres veldig koselig ut med roser altså, det fikk jeg også. Men, pleier du å måle dem???
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk en fin blomsterbukett med lyserosa blomster, og et rosa kort det står "I love you" på. Jenta vår på 4 (som er rosagal), hadde vært med pappaen og valgt ut gaven selv:)
Mille** Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 En bukett røde roser og en eske med div kroppspleie fra body shop. Og ikke minst, et nydelig hjemmelaget kort med massevis av gode ord. )
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #20 Skrevet 14. februar 2010 Ingenting. Laget frokost og middag selv også bla.Har samboer.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #21 Skrevet 14. februar 2010 roser og marsipankake + bytur i går fra min elskede som er svært flink til å gjøre stas på meg alltid:) + et nydelig stort morsdagskort fra min 2 år gamle datter som hun hadde laget i b.hagen. er veldig fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #24 Skrevet 14. februar 2010 Ingenting fra mannen min. Jeg er faktisk ikke moren hans, så jeg forventer ikke noe fra han. Hadde moren hans levd, hadde han gitt henne gave. Jeg har selvsagt vært i kontakt med min mamma, og barna har fortalt meg hvor glade de er i meg. Mer trenger jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #25 Skrevet 14. februar 2010 Samboern min er fisker, å dermed borte nå fram til slutten av mars (reiste 1.februar). Jeg har bekkenløsning, er 32 uker på vei å har en snart toåring hjemme. Resultatet er at han har forferdelig dårlig samvittighet for å være borte, selv om det tilsier at vi har råd til å ha han hjemme i 3 mnd, minst, når han er borte nå. Så han sammensverget seg med en venninde av meg, og kjøpte en ny tlfon (jeg trengte det), en handduk å såpe som "verdens beste mamma"-trykk, en lysestake fra bohus jeg har ønsket meg en stund å en bukett med roser. Så jeg er veldig paff, veldig glad å ikke minst overassket. De forrige årene har han spurt hva jeg ønsker meg, så har han kjøp det, ferdig med den saken. Å så er det et kort fra han på tur i posten. Dette er som sagt den dårlige samvittigheten hans for å være borte som slår gjennom, han pleier å være både gavmild å generøs, men dette var jo noe "over the top" da,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå