Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Vi brukte Libero prematurbleier på sykehuset og har nå kjøpt de på apoteket siden vi kom hjem. Disse bleiene er jo betraktelig dyrere enn større størrelser som man får kjøpt i dagligvarebutikkene. Prøvde en Newborn-bleie i går, men lille frøkena trenger nok noen uker til før hun kan bruke dem. Er det noen steder man får kjøpt prematurbleier litt billigere?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har faktisk sett bleier fra str 2 kg i matbutikken nå! Tror kanskje du må finne ut hvilken butikk, men bor du i nærheten av en meny e.l. så er de ofte greie og tar inn dersom du spør! (helt enig i at det er grisedyrt - brukte selv i 3,5 mnd)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Libero 2-4 kg har jeg sett de fleste steder, men hun mener vel de som heter Libero prematur (den er vel mer 1-2 kg). Vi også brukte de en god stund før 2-4 kg passet, jeg dro til apoteket ved sykehuset. Prøvde andre apotek, men de måtte bestille, så da kan jeg egentlig tenke meg at det kun er apotek og da kun noen som har.
Thea <3 Lotte Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Vi bruker Pampers og brukte de gule Pampers bleiene en god stund..den som heter nr 1 begynner på 2kg, men er ganske små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå