tulla<3sep2010 Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tror jeg har jente navn klart allerede, det har jeg visst i all tid, men guttenavn er bare så vanskelig! Jeg vil ikke velge fra topp 10 listen, selvom mange av de er fantastiske.. Hva tenker dere om navn?
ღMadame_mim ღ Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Velg det navnet dere liker og ikke bry dere om hva andre mener! Et lite tips fra en som har vært her lenge: IKKE fall for fristelsen å hør om andres meninger om et navn inne på anonymforum... De fleste som spør om meninger der får en del negative tilbakemeldinger og det har lett for å gjøre deg usikker! Jenta i magen min skal forresten hete Michelle. Hadde det blitt gutt skulle han hete Benjamin :-)
tulla<3sep2010 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 Tusen takk for svar:) Om det er en jente så blir det Ylva eller Ylva Elida eller Ylva Katrin.. Om det er en gutt så har vi å tenkt på Benjamin, men det er så vanskelig:)! Har sett det er endel slikt inne på Anonym forumet.. Spennende er det nå uansett:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Om vi får jente som vi tror , skal hun hete Ronja.. om gutt, så kanskje Johannes.. dette kan så klart forandre seg når vi plutselig står der med babyen i armene.. er jo ikke sikkert navnet passe? Ikke bry deg om hva andre synes om navn.. alltid noen som vil syns det er fint og noen som ikke liker det.. sånn er det alltid:) Klem og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå