Gå til innhold

Er det seriøst ikke lov å være uenig med hi her inne eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som har andre meninger enn hi er visst "sure kjerringer", kranglefanter og det som er. Har lest og svart på flere innlegg og det er alltid noen som faktisk blir sure når folk er uenig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greia er at man skal ikke være uenig med noen. Ingenting som kalles en god diskusjon her inne. Her skal alle være enige, blid og glade mødre som gleder seg til å stå opp kl. 5 hver morgen og aldri blir sliten og av og til irritert på barna våre! ;) ;)

Skrevet

Nei- jeg syns jo alle bør ha rett på sine egne meninger- MEN det er da veldig stor forskjell på hvordan folk ytrer sine meninger....:S

Blitt en kjedelig verden uten forskjellige meninger...;)

Skrevet

Er vel heller noe med måten man svarer andre på. Greit å være uenig, men skriv det på en høflig måte:)

sol

Skrevet

Er enig der, men jeg syns jeg svarer på en helt ok måte, likevel blir folk sure!

HI.

Skrevet

Men da er det jo dem som er sure kjerring og kranglefanter da:P Det må dem tåle ellers får dem holde kjeft og finne løsninger og svar på det dem måtte lure på selv.

sol

Skrevet

Kjekt med å ha et sted å slippe ut "sur luft" istedet for å bli frustrert og holde det inne=) Men sure mine og stygge ord bør begrenses slik at man ikke sårer vedkommende som skriver, for ofte skrives ikke hele historien og man kan lett feiltolke det som leses.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...