Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Alle som har andre meninger enn hi er visst "sure kjerringer", kranglefanter og det som er. Har lest og svart på flere innlegg og det er alltid noen som faktisk blir sure når folk er uenig...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Greia er at man skal ikke være uenig med noen. Ingenting som kalles en god diskusjon her inne. Her skal alle være enige, blid og glade mødre som gleder seg til å stå opp kl. 5 hver morgen og aldri blir sliten og av og til irritert på barna våre! ;)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Nei- jeg syns jo alle bør ha rett på sine egne meninger- MEN det er da veldig stor forskjell på hvordan folk ytrer sine meninger....:S Blitt en kjedelig verden uten forskjellige meninger...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Er vel heller noe med måten man svarer andre på. Greit å være uenig, men skriv det på en høflig måte:) sol
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Er enig der, men jeg syns jeg svarer på en helt ok måte, likevel blir folk sure! HI.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Men da er det jo dem som er sure kjerring og kranglefanter da:P Det må dem tåle ellers får dem holde kjeft og finne løsninger og svar på det dem måtte lure på selv. sol
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Kjekt med å ha et sted å slippe ut "sur luft" istedet for å bli frustrert og holde det inne=) Men sure mine og stygge ord bør begrenses slik at man ikke sårer vedkommende som skriver, for ofte skrives ikke hele historien og man kan lett feiltolke det som leses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå