Gå til innhold

Inspirert av mange andre tråder de siste dagene; Hvilke religioner hører en mest om, da i både positiv og negativ retning? og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, for jeg vet her er enormt mange religioner representert bare i lille Norge. Protestanter, katolikker, hindu, muslimer, jøder osv osv osv .......

Så...... hvilke religioner skiller seg ut?

Da tenker jeg på ALT en person tilhørende en religion sier, krever og gjør. Og religionen samlet generelt. Og så hvordan ståa er i resten av verden ang det samme.

Kan noen svare........????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ganske opplagt at Islam skiller seg veldig ut, da særlig i negativ forstand pga terror- hellig krig, æresdrap, kvinneundertrykking, hijab....

Skrevet

Jeg synes at muslimene skiller seg ut litt for mye, demostrerer og hyler.

De velger jo selv og bli boende her gjør de ikke? Kan de ikke bare reise hjem da? Jeg var frem til diss demostrasjonene ikke noe rasistisk men nå må jeg jo si at jeg har mistet noe av respekten for religionen når de faktisk står å truer sitt eget hjemsted med terror.

Og hvorfor går dere på salg og handler billige klær når dere selv bare bruker tradisjonelle pakkis klær. ?

Skrevet

Muslimer.. Drama queens! Aldri sett makan til oppmerksomhetsyke mennesker!

Skrevet

Det er nettopp dette jeg ville frem til; de aller fleste har lagt merke til islam og muslimer. Og hvorfor?

Hvorfor opptrer ikke buddister eller hinduer på samme måten i Norge, eller andre steder i verden? Eller kristne, for den saks skyld?

HI

Skrevet

De fremstiller seg selv som komplette idioter. Reagerer så til de grader over en tegning. Skulle vi brent flagg, hyle og skreket over en slik tegning av jesus. Dumme folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...