Lykkelig2 Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg begynte på Pergotime på onsdag, 100 mg om dagen. Jeg har eggløsning og ganske stabil syklus fra før. Grunnen til at vi prøver pergo er at mannen min har litt trege svømmere.Men i går ble jeg veldig dårlig. Klarte ikke gå, kvalm og kastet opp, vondt i magen, besvimte og så vondt i hodet som jeg aldri har hatt. Til slutt ringte vi legevakta og jeg ble hentet i Ambulanse. På legevakta sa de at jeg hadde fått en for høy dose, skulle bare hatt 50 mg. Skal til gynekologen i morgen så får vi se. Føler meg bedre i dag,men nå tok jeg ikke tabl i går kveld. Noen som har hatt sånne erfaringer med pergo? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141435714-noen-som-har-blitt-vedlig-d%C3%A5rlig-av-pergotime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippa m Frida Skrevet 15. februar 2010 #2 Del Skrevet 15. februar 2010 Det høres veldig ut som samme opplevelse som meg! Jeg ble kjempedårlig av dobbelkuren dagen etter at jeg hadde tatt de siste tabelettene! Brått kvalm og kastet opp, vondt i hodet og helt på felgen. Det varte i et døgn og så forsvant det like brått som det kom. Leste flere dager etter på et gammelt pakningsvedlegg jeg fant, for jeg hadde kasta eska da jeg avslutta kuren. Der står det at det er en forholdsvis vanlig bivirkning med kvalme og oppkast.. Jeg er iallefall overbevist om at det var det som utløste det hos meg. Den omgangssjuka som går her i byen for tida varer flere dager... Jaja, ble iallefall frisk til "kanindagene", så da får vi håpe at det er verdt det! Lykke til til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141435714-noen-som-har-blitt-vedlig-d%C3%A5rlig-av-pergotime/#findComment-141444020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå