Gå til innhold

Hvor mange klokketimer er d mellom Canada og Norge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det fremover eller bakover man regner??

Usa da,hvordan er d der?

Skrevet

Nå er den vel 05.35 på søndagsmårran der:)

timeanddate.com

Skrevet

Hvis du tenker på OL og Vancouver, så er vi 9 timer foran nå. Østkysten er vel 6 timer bak oss, tror jeg - eller er det 5 nå, kanskje? Samme for USA og Canada.

Skrevet

Det kommer an på hvor i Canada. Hvis det er Vancouver du tenker på er det 9 timer forskjell. De ligger etter oss i tid.

Et nytt døgn starter i øst. Dvs Asia, også følger resten av verden på i solens gang.

Ang Usa kommer det også an på hvor. Usa og Canada har flere tidssoner.

Skrevet

Vi er 9 timer foran,vil det si at d er natt til søndag i vancouver??At klokka er ca 05.30 der,søndagsmorgen?

Skrevet

Jepp. Dvs at når skiskytingen starter kl 20 i kveld her, så er den kl 11 på formiddagen søndag i Vancouver.

Skrevet

Ok:).Så OL i vancouver er ikke direktesendt eller?? Altfor tidlig på morran til det:).Dessuten så jeg en klokke der som viste rundt halv 11-11,eller noe slikt.

Skrevet

Jo, det er direktesendt. Det er derfor sendingene kommer på kvelden/natta her.

Skrevet

Mye er direkte, mye er opptak. Når vi skal se kjekke Ole Einar Bjørndalen i kveld, så er det direkte:)

Skrevet

ok,hehe:).Da er det nok opptak d som går akurat nå,tror jeg.Pga a jeg så den klokka som var rundt halv 11-11.

Skrevet

Kommer veldig an på hvor i Canada du snakker om;)

Men Vancouver er vel på samme tid som California i USA, 9 timer bak oss. Ser ikke OL, så skyt meg om det er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...