Gå til innhold

rettigheter når man er alenemor og sier opp jobben ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt utrolig at staten skal betale fordi du "er lei jobben"!!! Men du har vel de samme rettighetene som alle andre, noen ukers karantene får du på trygden når du sier opp selv. Det er ingen ekstra arbeidsledighetstrygd som alenemor, men du har vel rett på ekstra barnetrygd og overgangsstønad, da. Lathans!

Alltid like provoserende med tafatte mennesker. Vet du hva HI, jeg blir alene nå og siden jeg tjener "for mye" så har jeg over hodet ikke krav på noen bidrag. I følge nav sin side får jeg i beste fall 1200 kr av bf. Og jeg er gravid nå og vil ikke kunne jobbe like mye som før. Det betyr at jeg likevel tjener såpass at jeg fortsatt ikke får stønad, men ikke nok til at jeg får beholde leiligheten uten samboer. Så nå må jeg selge og flytte, gravid og med en 2 åring. Og fantastisk å tenke på at jeg i tillegg skal betale skatt for at sånne som deg kan sitte på ræva!!

Kall det luksusproblem om du vil, men faktisk ikke så fett dette heller. Og jeg har jobbet rompa av meg i alle år for det jeg har i dag og ikke fått en kr.

hallo.... folk som ikke forstår hva jeg menner , tenk hva du skriver før du sårer andre!!!!!! når jeg sier at jeg er lei av jobbe min , menner ikke at jeg sitter helle livet mitt uten å jobbe og få statspenger , jeg skal jo sikkert leite etter jobben som jeg skal trives i,, det finnes jo menge nordmenn som er lei av jobben sin !!!!!!!!!!!!!!! og vi hører det på arbeids plassen vår hver dag !!! stemmer ikke det ?

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...