Wembie Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde en liknende opplevelse i midten av uke 5. Men jeg blødde litt først i en dag, og så gikk det over til det du beskriver i enda en dag....deretter var det et par dager med litt lyse rosa på papiret etter toalettbesøk! Jeg var hos legen, pga blødningen, tok hcg prøver og fikk beskjed om at alt var fint! Samt at blødninger i svangerskapet er vanlig...ca 25% opplever visst dette...vanlig i uke 3-4 (festeblødning), etter samleie, etter trening, når man normalt har syklus osv...i tillegg kan det være en rekke andre årsaker...Men er du beskymret så kontakt lege....Det gjorde jeg og angrer ikke et sekund...Er nok ikke noe å bekymre seg over...men gjør du det allerede så dra til legen, så slutter du og stresse kroppen din...for det og ikke vite, er tøft! Er nok ingen ting...men lykke til uansett:)
surfepia Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Enig med Wembie. Dette er veldig vanlig og trenger ikke bety at det er noe galt. Jeg opplevde samme i uke 7 og fikk komme inn til UL. Der fant vi en liten reke med bankende hjerte :-) Syns det var godt å sjekke, slik at jeg slapp gå å bekymre meg. Lykke til!!!
vi3blir4 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2010 Takk for svar, har hatt litt blødning i noen dager nå. Står bedre beskrevet i et innlegg litt lengre nede på siden er (står ''farlig?'' på overskriften) om dere vil se på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå