Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Har hatt et par tilfeller med "vinter-eksem" på hendene i yngre alder, spesielt når vi var ute å lekte i snøen, og det kunne legge seg litt snø inni votten osv. forrige vinter gikk jeg gravid med min første datter, da merket jeg at dette var kommet litt tilbake, men så har jeg ikke sett mer til det. før nå, sånn har det aaldri vært. jeg klør og klør, masse rød prikker over begge hendene :S lurer på om dette har med graviditet (er gravid igjen), eller noe annet..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Hei Jeg har selv slitt med eksem på hendene, men nå i vinter har jeg brukt en krem fra magiskrem.no. 100% naturlig, og gjør underverker mot eksemen! Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Det er ihvertfall sikkert at hormoner påvirker eksemet! Jeg har egentlig aldri hatt eksem før jeg selv om jeg alltid har hatt ømfintlig hud som lett blir rød og klør.. Etter flere svangerskap har eksemet kommet for å bli Har vært hos hudlege og fått diagnosen Atopisk hud med eksem. Har eksem på hendene og øverst på ryggen opp mot nakken. Er selvfølgelig bedre om sommeren og det er ikke like ille hele vinteren heller, men eksem er det. Hvis du googler atopisk eksem kjenner du deg kanskje igjen, jeg får ihvertfall sånne nupper/klumper i huden som klør noe helt vannvittig, huden er tørr og sprekker. Eneste som hjelper på meg er faktisk kortison.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Nå har jeg bestilt denne magiskremen Litt ventetid pga. utsolgt, men det er vel et bra tegn håper jeg! Venter i spenning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå