second_time Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Trultemor er 3 mnd.er gammel og vil ha pupp hver andre time igjennom hele døgnet. Jeg kjenner jeg er rimelig utslitt nå... Vi har 4 barn til så det er utfordrende å få så lite søvn. Jeg har tidligere venet med å introdusere grøt før barnet har vært 6 mnd.er, men denne gangen virker det som om trultemor er i behov av fast føde tidligere. Hun er 66 cm lang og veier nå 8 kg (og det utelukkende på morsmelk) Skal jeg holde ut til hun er 6 mnd.er eller kan jeg introdusere grøt når hun er fylt 4 mnd.er? Råd mottas med stor takknemlighet!
Hopptetussa90 Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg begynte med veldig tynn grøt ved 3 1/2 mnd etter anbefaling fra hs. Jeg har ei stor jente akkurat som deg og hun var veldig urolig. Etter at jeg begynte med fast føde har hun roet seg betraktelig og er mye mer fornøyd. Nå gir jeg grøt før vi legger oss og hun sover fra kl 00 til 08.30.. Det er virkelig en helt ny verden...Hun blir 5 mnd om noen dager.
mamman til to gutter Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Jeg trodde de anbefalte mme hvis de har behov for mer enn mm når barnet ikke er mer enn 3mnd, så hvis det er behov for noe mer nå, så ville jeg gitt mme.
Mille** Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg ville nok prøvd med en flaske mme på kveldene først, hvis det ikke ser ut til å være nok ville jeg prøvd grøt. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå