Gå til innhold

Er jeg verdens heldigste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man slike menn...??? :-) Vil ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe- jeg er en av de heldige med flinkismann, og han sa at jeg ikke måtte skrive om alle hans huslige sysler, for da var det sikkert noen som kom til å hevde han er homo, ja..;)

Skrevet

Mannen min lager ikke mat, og baker ikke.

Han rydder endel.

er sliten fordi han jobber for mange netter, orker ikke å gjøre så masse hjemme, og er innimellom sur og irritert pga av at han er trøtt.

Men Jeg elsker han alikevel, og han er drømmemannen min :o)

Ikke for alt han gjør eller ikke gjør hjemme, men fordi han er en flott person, en hærlig personlighet, fordi han bryr seg om meg og barna, fordi han elsker oss, fordi jeg respekterer det han står for!

Skrevet

Det ligger vel i korta at når noen omtaler en mann som drømmemannen og føler man er verdens heldigste, så er ikke det pga innsatsen i huset i seg selv, men pga personligheten hans!! Det burde jo være åpenbart. At han er et unikum på kjøkken og med praktiske ting er jo i så måte bare en bonus;)

Skrevet

ja, du og flere andre her, inkludert meg er verdens heldigste som tydeligvis har klart å fange de få normale mannfolka som er å oppdrive ;-)

Det du beskrev er prikk likt min mann, sånn bortsett fra at han ikke baker på egen hånd :-) Men han er veldig flink til å være med og hjelpe hvis jeg står med hendene fulle da ;-)

Er det rart jeg lurer på hvorfor mange blir i forhold der de bare klager? Jeg, og selvfølgelig du, har jo selve fasiten på hvordan den perfekte mann skal være ;-)

Men som anonym 09:06 sa : Alt det er jo bare en bonus i tillegg til en fantastisk personlighet som passer perfekt til oss selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...