Gå til innhold

Er jeg verdens heldigste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig engasjert mann.

Han gjør husarbeid, og han ser selv hva som må gjøres,

Han gjør ting når det må gjøres, feks måke snø, male vinduskarmer o.l

Han engasjerer seg i barneoppdragelse, og alt annet som har med barna å gjøre,

Han lager middager og mat uten problem,

Han lar meg sove i helgene, for han våkner jo tidlig uansett,

Han lytter og vi prater masse sammen,

Han baker i helger og gjør det kjempe koselig

Han glemmer aldri en avtale, noe han han må huske,

Han har aldri sviktet meg, eller noen av barna, på noen som helst måte!

Vi passer så utrolig bra sammen, og utfyller hverandre 100%! Tror jeg har funnet mannen i mitt liv! <3

Jeg føler bare at jeg er så utrolig heldig.. Spesielt når jeg leser hvordan mange andre har det, når jeg ser hvordan venninner har det med sine kjære osv.

Men sant skal sies, jeg har kysset en del frosker, før han her dukket opp! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har funnet drømmeprinsen ja:)

Kos dere:)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at min mann er hjemme hver dag, kunne jeg sverget på at vi er gift med samme mann! :-)

Skrevet

Skjønne mannen da! Slik er min også.Anser meg likevel ikke som verdens heldigste, jeg hadde aldri endt opp med en mann som ikke bidro, hadde ihvertfall aldri godtatt det!

Jeg kaller oss heller likeverdige. Og han er dødsheldig som har endt opp med en skjønn kone som meg!

Skrevet

Tja, fra hva man kan lese om mannfolk her inne, høres det jo ut som du er heldig.

Men spør du meg er dette noe som burde være en selvfølge i forhold der man respekterer og er glad i hverandre. Min gjør akkurat det samme (med unntak av å bake da, hehe), jeg også. Og det skulle nå vel bare mangle.

Skrevet

Synes også at dette skal være en selvfølge.

Skrevet

Jeg også føler meg enormt heldig som har en mann ganske lik deres! Min er 100 ganger bedre enn meg til å lage mat og bake - og liker å gjøre det attpåtil, men han er ikke noe a-menneske, så der må vi ofre oss litt, begge to...

Det er klart at det kanskje burde være en selvfølge at man er likeverdig og alt det der, og jeg kan se at han også er heldig som har meg. Men jeg er likevel ydmyk nok til å være enormt takknemlig for at han vil ha meg og holder ut med mine feil og mangler! :-)

Skrevet

Stryk det med bakinga og matlaginga så har du min! Han lager mat om han må, men det sier vel sitt at det blir pølse og lompe til morsdagsmiddag ;-) Men jeg er glad til! Jeg tar hva som helst bare jeg slipper å lage det selv! Mannen min er snill og grei, og det er jeg også.

Skrevet

Ja men vi er flere ;-)

Skrevet

du er, om ikke verdens heldigst, VELDIG heldig! Og jeg håper at du setter pris på ham ;) Har dere ikke vært sammen så lenge kanskje?? hvis dere har det så har du absolutt skutt gullfuglen ;) lucky u

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 år. Jeg setter VELDIG stor pris på ham!! :-)

Litt morsomt å høre hvordan folk TROR han er. For han ser ikke ut som den typiske familie mannen. Unger ser opp på han og lurer på om de i det hele tatt tør å være i nærheten. Full i tattoer, osv. Hehe.

Så har han DEN personligheten. Verdens snilleste og beste mann!

Litt morsomt! :-)

Skrevet

aaaaah fortsatt tidlig i forholdet da...hihi ;P

Neida, nyt mannen din du! Og for all del, ikke glem og sett pris på ham, selv når du har blitt vant til at han er så snill og god, fort gjort å ta ting for gitt

Skrevet

Det hara vel ikke noe å si om det er tidlig i forholdet eller ei. Hva mener du med det?

Min mann er likedan, (minus matlagingen) og vi har vært sammen i 10 år.

Skrevet

ting er ofte bedre i begynnelsen vettu. gjørr større innsats for å imponere.men hvis du ikke skjønte at jeg hadde en spøkefull undertone så hadde jeg altså d!

Skrevet

Jeg synes at du hadde en mer negativ undertone,enn en spøkefull en.

Rart at hvis en har en flott mann som tar sin del av ansvaret i hus og hjem så "er det for godt til å være sant", og det "går over".

Skrevet

jaja du får synes hva du vil. Jeg mente iallefall å ha en spøkefull undertone. Synes at HI er kjempeheldig! :) Det er faktisk mange mannfolk som må "sveives" i gang når det gjelder husarbeid, og det er et faktum. Men mannfolk er mannfolk, og selv om min er en treiging så elsker jeg ham for alle de andre gode sidene hans, som at han er kjempflink til å gi komplimenter, og vise at han elsker meg :) Hadde han vært flink i hjemmet i tillegg hadde jo det vært supert

Skrevet

Her inne på DIB kan det høres det ut som om det er unikt, men i min verden er det der i hvert fall selvfølgeligheter.

Skrevet

Hadde byttet ut min med din LETT, HI :-)

Skrevet

Slik er min mann også! I tillegg er det han som lager middag her (fra bunnen) hver dag og til en hver tid har oversikt over hva vi har i fryser og kjøleskap, og handler inn mye av maten. Han er den typen som prøver ut ting han har sett i matprogrammer, lager kraft og fryser ned, skjærer grønnsaker klart til neste dags middag, marinerer kjøtt og baker rett som det er, boller, kaker og paier;) Dette setter jeg så vanvittig pris på, for jeg hater å lage mat..

Han er i tillegg pen, veltrent og velkledt, humoristisk og intelligent. Vi kan snakke om alt og han lytter bestandig. Ordentlig drømmemann. Godt humør, akkurat nå leker han med ungene så de hylflirer:)

Godt å se at vi er flere som er fornøyde og har samvittighetsfulle, snille menn! :) Føler meg så veldig priviligert. men må også si at jeg har kysset noen frosker først og visste godt hva jeg ville ha:)

Skrevet

Oh shoot- herregud, heldige er dere ja! Min mann har aldri rørt en kasserolle

Skrevet

Antall år sammen har da vel ikke så mye med grunnleggende respekt å gjøre. Vi har vært sammen- og bodd sammen- i snart 6 år, og min mann har alltid vist at han setter pris på meg, stilt opp for meg og tatt sin andel av husarbeid etc. Jeg hadde jo ikke blitt sammen med ham i utgangspunktet om han var en egoistisk slabbedask.

Skrevet

Heeeelt enig! Men jeg valgte nå likevel å understreke at samlivet vårt har vært langt, all den tid det finnes en del mennesker her som sier "åjaaa, dere har ikke vært sammen så lenge dere, da..";)

Skrevet

Det var vel også det jeg mente- er man glade i hverandre slutter man jo ikke plutselig å bry seg og støtte hverandre etter x-antall år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...