Hvitkløver2020 Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg er så spent om dagen, er nesten ikke kvalm og har ellers ingen symptomer. De 2 forrige svangerskapene har jeg hvert utrolig kvalm og halsebrann!! Skal på tidlig ul 2.mars---så nå bare veeeenteeeeer vi på å få bekreftet at alt er som det skal vere=) Flere som syntes tiden går sakte?
Hvitkløver2020 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2010 Faktisk hele 223 dager igjen......hehe=)
Cat&Gullungene Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har 232 dager igjen, og synes også tiden gå utrolig sakte... Jeg har masse symtomer da. Utrolig kvalm, må spise noe hele tiden hvis ikke blir det enda verre. Trøtt og til tider kjempesvimmel. Superømme pupper. Vil leve i nuet, men gleder meg bare sååå utrolig til 2 trimester. Hadde et kjempefint svangerskap forrige gang, men de første 12 ukene var skikkelig tøffe...
Engfiol Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Jeg venter sånn på å kunne fortelle nyheten til venner og familie!! Vet ikke om jeg klarer å vente til 12 uker, altså... Hva gjør dere???
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Tiden går aaaaaaaaaaalt for sakte.. enda 1,5 mnd til første ordinære svangerskapskontroll jo! Tror jeg dævver! Vil knipse i fingrene og være 3 mnd på vei.. er så bekymra at jeg tror jeg plager vettet av samboeren min:D Som forøvrig er veldig snill og omtenksom nå, og hører på all sytingen min når jeg er trøtt etter jobb.. og alle bekymringene mine.. sukk.. godt å ha et fjell ved sin side
*Nøtta* Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Et fjell nå er uvurderlig! <3 har et selv her. Og ja,tiden går fryktelig sakte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå