Gå til innhold

Barnet vårt blir skikkelig høy på sukker....! Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 2 1/2 blir skikkelig høy på sukker! Han er egentlig en ganske rolig gutt ellers, men etter et par kakestykker er det full fart her............ Sønnen til en venninne reagerer ikke i det hele tatt, så det er visst forskjell på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fruktsukker er like ille som vanlig sukker.

Skrevet

MIn sønn blir høy på sukker, merker det nesten med en gang. Tåler ikke et tynt lag på grøten engang før han blir helt turbo.

Han har vært sånn siden han var liten, han er 9 år nå. Holder på å få utredet han for adhd.

Skrevet

Tusen takk for svar! Synes bare at det første anonyme svaret var litt drøyt. Man bør være litt forsiktig med en slik "diagnostisering" på nett. Man vet aldri hvem som leser her inne. Det er en rekke symptomer som skal være tilstede for en ADHD- diagnose, og absolutt ingenting tyder på det hus min gutt. (Jeg kan tilfeldigvis mye om dette, da jeg jobber med det)

Skrevet

Min blir sånn av noen typer sjokolade og annet godteri! Helt ren melkesjokolade tåler han, og litt sukker på grøten også. Han er 5.

Skrevet

han på 9 her reagerer mer på e stoffer enn sukker... han reagerer på sukker og da , men mest e stoffer.

Skrevet

Jeg lurer på det er e stoffer min også reagerer på!

Hilsen meg med 5-åringen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...