Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Bollene er ferdig.. Vi får besøk klokken 17.30.. Når skal jeg ta på krem og syltetøy? Når når de er varme? Når de er kjølt ned? Rett før besøket kommer? Hjeeeelp!! *Tihi*
lindynatt Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 de må være kjølige og helst kort før gjestene kommer.. De må i allefall ikke stå lenge utenfor kjøleskap med krem på seg.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg deler de og legger på kremen rett før servering. Det tar jo ikke mange minuttene.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Jeg ville ventet til servering. Ta et lag syltetøy nederst, så krem, så drysser du melis på topplokket. Blir så fint så
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Og ja, bollene bør være helt kalde. Jeg synes kremen smaker fort kjøleskap i kjøleskapet, så jeg hadde nå ventet.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Tuuuuusen takk for svar alle sammen!! :-) Mine første fastelavens boller.. Da er det grådig greit å ha dere som støttekontakter! *Tihi* :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå