Gå til innhold

Babyen i magen har plutselig blitt så rolig? Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vet jeg kan ringe å spørre føden men kan da ikke ringe de hver gang jeg lurer på noe heller. Da er det sagt :P

Er i uke 29, han har vert helt turbo hele veien, men på fredag begynte han å bli mye roligere. Kjenner spark så vidt, men mest helt nede og litt helt oppe. Og myyyyye sjeldnere enn før. Er det fordi han har mindre plass? Festet hodet? Noe galt? Uff mye en skal lure på... :/

Før helga kjente jeg noen sinnsyke smerter i bekkenet. Som om han låg helt nede og presset hele bekkenet i stykker eller noe i den dur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å si for meg siden jeg fødte i uke29, men vet de kan blir roligere mot slutten pga plassmangel, men trodde de hadde god nok plass i uke29.

Har du prøvd å drikke noe kaldt eller spist noe med mye sukker i f.eks, kan også prøve dytte litt i magen.

Babyen min snudde seg i uke27 og jeg kjente det godt i bekkenet, var litt ubehagelig.

Det at du fikk vondt kan være at du vokser bare.

Men i dag er det søndag og hvis det har vært veldig rolig siden fredag kommer de ikke til å kjefte på deg på føden, helt naturlig at du ringer da!

Det går sikkert i perioder hvor aktive de er, og kan som sagt ikke si noe om hvordan jeg hadde det framover mot termin siden jeg ikke kom så langt.

Ville ha ringt jeg hvis du er urolig, ingen god følelse det, godt å kunne snakke med noen som kan dette da og kanskje få en sjekk!

Skrevet

Drikk ublande saft. Om han ikke rører seg vill jeg nok ringt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...