Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjøpt/bestilt noe derfra?? Er d billig?? frakt, moms++?? skal snart handlevogn og må nesten bestemme meg for hvor jeg skal handle fra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt derfra i dag! Var 10-14 uker leveringstid og jeg har 10 uker til termin.. Trodde jeg var tidlig ute liksom.. men nei. Jeg bare surfet rundt og havnet der tilfeldig, men virket proft. Også er mannen min svensk, så er i sverige ganske ofte. Var fri frakt. Selve vognen ble også ganske mye billigere... Rabat + kurs.

Skrevet

såpass lang leveringstid?? og hvordan betalte dere? postoppkrav? Visa? Hvilken vogn bestilte dere forresten?? Fri frakt, og ingen moms??

Skrevet

Betalte med Visa. Men man kan velge, kort, faktura eller oppdelt faktura. Bestilte Teutonia Prestige 2010 modell med lufthjul. Valgte brun farge+ brun fasionbag med blomstrete trekk inni. Og brun stellebag + div. annet stæsj til vogna. Jeg gjorde ærlig talt ikke noen voldsom researh på hvor mye jeg sparte. Men du kan jo sjekke og sammenligne prisene selv. Billigere enn de norske nettbutikkene i allefall. Har vært innom barnas hus og et par barneutstyrbutikker til i oslo-omr. men de har ikke hatt inne den vognen jeg ville ha, så da tenkte jeg det var greit å bestille selv.

Fri frakt, og stod ikke noe om moms, så regner med det var inkludert.

Om de har vognen på lager, så var det bare noen få dager leveringstid.

Bestilte i dag da.. Så får se på servicen osv etterhvert, men regner med at alt er ok.

Skrevet

Jeg har bestilt søskenvogn derfra, og er foreløpig veldig fornøyd. Vogna kom etter 1 uke, veldig billig frakt (rett over 300 kroner, og dette var søskenvogn med to bagger), og en betaler ikke toll da de har et datterselskap i norge som de sender fra. Jeg betalte med faktura.

Det eneste jeg har å utsette er at det tok et par dager før de svarte på e-post. Ellers er kundeservicen bra, og vogna veldig fin. :)

Skrevet

www.kopbarnvagn.se

Regner med det er denne siden du mener? Er hvertfall den jeg mente...

Skrevet

yes, d var den jeg mente og tusen takk for svar;) nå skal jeg bare på UL og begynne på babyshoppingen :D

Skrevet

så det at de ikke sender emmaljunga vognene.. bare så dere er obs på det:)! De måtte hentes i karlstad på butikken der..

Skrevet

Fikk vite at de også selger og sender Brio Go derfra. Noen som vet om den er billigere enn i Norge?????????????????????

Skrevet

Var visst ikke 10-14 uker leveringsstid likevel, for jeg fikk mail om at vognen kommer i slutten av mars! Hurra, har termin i midten av april! Da rakk jeg det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...