Gå til innhold

Noen som har fått mensen 6 uker etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Jeg tok Ks for straks 6 uker siden, og blødde minimalt, men på fredag begynte jeg å blø igjen, og nå ser det ut som en vanlig mensen. ammer. sist gang fikk jeg ikke igjen mensen før 6 mnd. Syntes jo dette var fryktlig tidlig da:(

normalt??

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg fikk mensen etter 7 uker. Fødte vanlig og ammet, hadde renselse i ca 5 uker, men lite blødning i form av blod, for det meste bare brun utflod.

Den blødningen etter 7 uker varte bare et par dager. Og mer ble det ikke før 1 år og 14 dager etter fødsel, da kom mensen igjen.

Har også lest om flere her inne som har opplevd en liten blødning 6-7 uker etter fødsel, uten at det ble noe mer av det. Så spørs om det bare er en rest etter renselsen.

Men for all del det kan være mensen også, er flere som får den tilbake tidlig selv om de ammer.

Trudde og eg fekk mensen etter ca 7- 8 veker. Men då eg var til kontroll hjå gyn like etter, så sa ho at det er vanleg å ha ein blødning ca på den tida pga skorpene på såret etter morkaka fell av. Ho kunne sjå på slimhinnene mine at hormonnivået låg temmeleg flatt enno, så det var ikkje mensen. Eg fekk den ikkje før etter 8 mnd. Ser mange her inne skriv at dei fekk mensen etter 8 veker, men kan hende det er fleire som tek feil slik eg gjorde.

Annonse

jeg fikk mensen igjen 4 uker etter fødselen... hadde bare "renselse"blødning i 2 uker etter fødselen...2 uker opphold,å der 4 uker etter fødselen var mensen igang!!

jeg synetes det var bra at syklusen var raskt i balanse igjen jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...