Gå til innhold

Går dere til legen for å få fjernet vorter som barna har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har en vorte på hvert kne.

De har vært der lenge, og ikke tenkt så mye på det. Tenkt at de faller av etterhvert. Men gjør de det?

Vet om en mamma som har vært til legen 4 ganger for å få fryst bort en vorte på barnet sitt. Mye styr for en vorte tenker jeg.

Men kanskje jeg bør gjøre det jeg også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde de vært til plage for mine barn ville jeg ha tatt de med til hudlege. Det er jo smittsomt, så kan kan jo risikere å få flere og flere.

Om de hadde vært små ville jeg prøvd å skrape, pensle med jod osv osv...vet at man har fått de bort på den måten.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma gjorde det med meg. Jeg hadde en relativt stor en på pekefingeren, som var til plage både psykisk og fysisk.... Ble veldig erta for det, husker jeg... og det var et leven når vi hadde heimkunnskap fordi det alltid var noen som bare MÅTTE skrike høyt at jeg måtte ha på plaster for ikke å smitte andre... Skjønte jo det selv, men barn er fæle ;)

Jeg var til legen og fikk de brent bort (de største av dem) mens de små forsvant av seg selv iløpet av barneskolen. Hadde på tærne også, men de tok jeg med vorteplaster fra apoteket

Skrevet

Hvis det er vorter han har, så bør du jo behandle de!! Både for at han ikke skal smitte seg selv og ikke minst for at han ikke skal smitte andre!!

Apoteket har mange fine vortemidler. Du trenger ikke gå til legen med mindre du har forsøkt alt annet først!

Skrevet

Vorte på kne?? Er ikke en Mollusk da? Det er visst pga calsium mangel... leste jeg et sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...