Gå til innhold

Når får jentene lov til å

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ta permanent og farge hår fra 10-11 år..... Men farging av vipper kan de jo vente litt lenger med synes jeg =) Hadde jeg hatt jente kunne hun nok fått farget håret (bare med glansvask/toning) fra samme alder... Samme med permanent =)))

Maskara fra 7. klasse, stripe håret fra 8. kanskje? Nå har jentene mine nydelig hår da, det ser ut som de har stripet det med både blonde og gylne striper, så det er egentlig helt unødvendig å stripe det. Folk spurte meg allerede når storesnupp var 3 år om vi virkelig pleide å stripe håret på en så liten unge, trodde vel vi var stein hakka gal! Men hun er bare velsignet fra naturens side. Heldiggrisen! ;o)

Annonse

Snuppa har venninner som har stipet håret i ett par år allerede, noen har brukt maskara ganske lenge, og ei begynte med solarium i 9 års alderen. *freaking out* Hun går nå i 6. klasse, og jeg er drittlei kampene om den sminkinga, men jeg tar den i ett halvt år til. Og da vil hun langt i fra være den første som sminker seg. ;o/

Nå blir vel alle sure på meg, men ene jenta var 6 år når hun fikk stripa håret sitt. Jeg farget håret mitt og hun ville ha noen striper så det fikk hun. Dette er hvor langt jeg strekker meg før de når ungdomskolen.

Farge øyevipper syns jeg ikke noe om, så jeg kommer nok til å holde lenge på den. Men vet 12åringen her i huset sminker seg i sjul, later som vi ikke ser noe. Skal sies at hun har blitt flink til å sminke seg, og at det har blitt veldig nøytralt. (hun blir nemlig sendt rett på badet om pappan ser hun har sminke på seg, og maskara synes ekstremt godt på henne. Hun er veldig lys. så jeg er ikke den strengeste hvertfall....

Jeg bleket håret i 8.klasse, med vannstoff.... Vakkert og lettere "pissegult" med dertil flott ettervekst.... ( dette var på 80-tallet)

Så de må vel få lov litt før nå?? Har en gutt..så det blir vel ikke samme problem....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...