sologsommer Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Skal kjøpe mig en kjøkkenmaskine, har set (i avisen/nettet) på Kenwood og Bosh. Bosh er mye lavere og enklere og få plass til, men er den bra? Kommer jeg til og kjøpe Kenwood bare "pga. navnet" eller er den absolut best? Hører gjerne erfaringer :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Vi har Kenwood og kunne aldri tenkt meg å bytta den ut =) Den er stor og romslig i bollen (vi har Major mega pac) Jeg lager alt i den =) Bolledeig, brød og rundtstykker, alt av kaker =) Søstern har Bosh og hun er ikke like fornøyd med sin som jeg er med min =)))) Vi har Kenwooden i et benke skal på kjækkenet og ja, den krever kanskje litt større høyde, men vi har bare satt opp den ene hylla over litt....
sologsommer Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 Så godt og høre fra en der kjenner begge maskiner :-) Er det den "nye" lave modellen søsteren din har?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 kan ikke nok om Bosh til at jeg kan uttale meg om det, vet hun kjøpte den for 2 år siden og at den er lavere enn Kenwooden vi har =)
Hera Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Nå kjenner ikke jeg til Bosch, men jeg bytter ikke ut Kenwood'en min for alt i verden. Den brukes til alt! Jeg baker veldig mye både brød (lager deig til 5 brød om gangen, og det takler den helt fint) og kaker, og får ikke full rost den maskinen nok. Eneste minuset må være at den bråker litt mye, men det kan jo hende at andre maskiner i samme str. gjør også.
sologsommer Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2010 Tenkte mig det :-) Ønsker gjerne flere erfaringer?
melkekua™ Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Helt enig med Hera ) vil ikke bytte min Kenwood for noen annen maskin!
Studine mevik Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg kjenner i utganspunktet ingen av dem spesilet godt, men har lyst på en kjøkkenmaskin selv og ønsker meg kenwood. Har lyst på den modellen som kan gjøre alt mellom himmel og jord og har alle deler i verden og koster deretter, men har hørt fra folk jeg kjenner at den er verdt det
It's all about me Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Har Kenwood Major og en eldgammel liten Bosh. Kenwood er både stilig, sterk og pålitelig den, men lager jeg for små deiger er den ubrukelig og og smører alt utover framfor å elte. Da ender det med å ta fram den gamle Boshen istedet.
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 kenwood er jo nesten evigvarende.... Har en som er en kombisak (stor foodprosessor/liten elte..) og hadde en bosh før som ikke taklet mer et 2 år.... ikke var d noe kraft i den heller.... Mamma har den store til kenwooden og den kan jo brukes til så og si alt... svigers har en også som sikkert er 30 år, den fungerer like bra ennå
Marbella Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har Kenwood major og jeg bytter aldri....moren min har Kenwood og søstra mi arvet den gammle Kenwodden som var 20 år men som går som hakka møkk enda:)
Fire småtroll Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har også Kenwood Major og er superfornøyd, vil ikke bytte ut den nei. Da jeg skulle kjøpe tenkte jeg som så at en kjøkkenmaskin får vel ikke best-i-test gang på gang på gang om den ikke er bra? Så for meg var det egentlig ikke noe annet alternativ enn Kenwood.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå