Gå til innhold

Hva skal februar-klubben gjøre i dag??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!ja, what to do?Er så lei og har så lyst at noe skal skje.Er litt sur etter den vonde natten, se eget innlegg.

prver å overtale mannen min til en humpete biltur og sex idag, men han virker ikke veldig keen...

Når er din termin?Min er imorgen....

OL hjelper, men synd at det ikke er på dagtid.

Ellers, så anbefaler jeg en god krim!

Hehe... Vil han ikke noen av delene, og du som sikkert vil bli satt igang naturlig også...:) Han må nok spe på litt, så kanskje det skjer noe.. Mannen min er nok keen på litt sex i dag, og kunne tenkt meg det selv også:) Men først tar vi en svipp tur til sverige for å handle litt:) Fant ut at det kunne være greit, få noen timer til å gå.. Så kanskje det skjer noe i kveld:)

Ol skulle vært på dagtid ja, helt enig.. det er jo da det er tregt. Kvelden går det jo ting å se uansett. Min termin er 21.. En uke igjen i dag, men går sikkert langt over.

Ha en fin dag:)

Å, sverige, det skulle gjerne vi gjort også. Syns det er genialt å fylle opp bilen med brus, mat og babyting.Nå er alt vi handlet der i høst tomt,(ikke babytingene da) men tør ikke dra fra oslo nå.kjipt å føde på nordby senteret liksom...skikkelig seoghør historie...

vi har vært på humpete kjøretur, så nå får vi se om min kjære er i valentine humør.Nevnte noe om at det jo kunne gå helt ut i April før det ble noe igjen...Stakkar!

Tror det er viktig at vi jentene her i klubben , hjelper hverandre med å holde humøret oppe...

Ha en fiiiin kveld!

Enig, vi må holde på det gode humøret vi har :)

I dag er jeg 2 dager over termin, og venter på at det skal skje noe. Voknet med mensvondt i dag, men ingen rier i dag heller. Og formen er på topp! Sov sikkert i 9 timer i natt, bare oppe 2 ganger.

Samboer laget frokost i dag, så har vi gått en tur i solen :)

Vi skulle sove litt middag nå, men mens samboer snorker så har jeg laget fastelavensboller. Så da blir det film og boller etterpå.

Lykke til med humpetur for de som vil ha det... hehe!

Ja da er den lille kombi fryseren fylt opp igjen:) Kjekt å ha litt kylling, kjøtt, bacon og litt viltkjøtt liggende. Og litt pepsimax:) Greit å få tatt turen nå før termin, kan bli lenge til neste gang... Skjønner godt at du ikke ville ta turen nå dagen før termin ja, for meg er det en uke igjen så den sjansen var grei å ta:)

Viktig å ha humøret i godt behold ja, men det kommer kanskje an på formen. Selv er jeg i kjempe form, så jeg skal ikke klage. Bare litt utålmodig, men det blir man jo når man venter på noe så spesielt.

Lykke til videre folkens....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...