ellaaa Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 ..gave til oss på Valentine`s Day! Trodde aldri at det skulle klaffe i 1pp igjen! Jeg trodde at vi bare var heldige förste gangen.. IKM om 3-4 dager ca..Tok test med morgenurin imorges og fikk frem en svak men godt synlig strek..opplevde det samme sist gang.. håper bare at spiren holder seg fast og at streken blir sterkere når jeg tester igjen om noen dager! Mine symptomer var en bitte liten rosa flekk på papiret den 4 feb (festeblödning?) og veldig ömme bryst + mensmurringer innimellom + mye luft i magen..de siste par dagene litt småkvalm... Önsker alle dere lykke til og håper dere får oppleve samme gleden snart!
Gurine og gulla Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Å så heldige derer er:) Gratulerer:) håper du får et fint svangerskap:)
Lille diamant Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Gratulerer så mye! Hørtes fint ut å klare det på første forsøk
Dotten Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Oj det var kjapt Gratulerer så masse og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå