Gå til innhold

Håhåhåhå!!! Jeg ekke redd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det betyr bare at jeg sikkert er full enda! Var på sikkelig gøy fyllekule i går gitt!! Vinterfest i borettslaget med rebusløp og ølstaffet, så endte vi på den lokale pøbben..

Nå sitter jeg å venter på fylleangsten på sofaen! mihihiihi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hohoho!!! Høres ut som en h******* bra fest!

Har du flytta eller? Og hva har skjedd med bloggen din?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, antageligvis er du full enda, ja! :) Var på fyllekule selv igår, men er overraskende edru.... Note to self; Ikke drikk galiano! Det skaper au-au i magen, som ungene sier...: :o)

Happy morsdagsvalentinefastelaven!! :)

Skrevet

Jeg sparer fyllekulen til neste helg, da er det bursdag med gode venner:-D

Bare vent - snart kommer fylleangsten og biter deg i ræva. Uunngåelig for din del:-P

Grattis med treforskjelligedageriett<3

Skrevet

melkekua

jeg har ikke blogg lenger.. det ble litt for "personlig" plutselig. og tja, jeg er mitt mellom bosteder.. hehe. vi driver å deler av et soverom sånn at det blir to rom og skal male.. så flyttes det inn i løpet av februar ja.

palmesus:

hahahaha..jeg har drukket ørten fisherman shots og trodde jeg danset all alkoholen av meg, men da jeg sto å kastet opp i snøkanten etter stengetid så skjønte jeg jo fort at jeg kanskje var kanakas!!!! Det lukter oppkast av håret mitt enda!! Og jeg har dusja!! Alkistendenser her!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mohaha! :o) DA kan det nok hende angsten tar overhånd snarere enn du aner ;)

Men ja, det er en aldri så liten fare for at du var litt over the top da, ja... Det er deg og Harry Hole! Hoho

Skrevet

mooona!! hahahaha... da må du love meg å bli ånkli kanakas!!! :P

ja, den fylleangsten er vel uunngåelig... spesielt siden jeg ikke sletta smsene jeg har sendt til gud og hvermann!!

Skrevet

hohohohoho jeg har heller ikke fått noe angst enda :P men det kommer, det kommer...

Du Monajenten, du må gå på Dubliner om du liker irsk musikk =)

Skrevet

Det kan jeg nesten garantert love:-P Tok meg to øl i går og ble rimelig tussete hahahaha:-D Her er dama som ikke tåler alkohol;)

Hoppsidaisi: Takk for tips! :)

Skrevet

Fikk forresten en galliano shot der i går, som jeg ikke har smakt før :P galliano, kaffe pittelitt krem og kanel på.. Fantastisk :o) Sikkert bare jeg som ikke er helt oppdatert, men guri for en opplevelse ;) Og ikke har jeg hilst på hverken brøytekant eller doskål enda.. hehe

Skrevet

Du får kose deg videre mohahahaha ;o)

Skrevet

Jeg ler litt nå.. Galliano er jo så 90tallet. :ler: Dessuten er det driiiitvondt. :P

Skrevet

hehe det kan så være, men den smeller ikke like mye som fiskemannen og det er like greit for min del :P haha

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har aldri smakt galiano før, og jeg skal heller ikke smake det igjen!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Fysj, ble fyllekule på meg i går også. Tror ikke jeg har vært full siden jeg var 16...

var hos et vennepar, hadde med meg en flaske vin men så kom det vodka/red bull på bordet, og det smaker jo bare rein red bull, så det ble litt for mye av det gode. Husker alt og kastet ikke opp, men sa endel dumme ting ja. Og hvem måtte holde håret til venninna når hun satt i undikken og spydde? Joda, det var sauen... Men vi kom oss hjem i god behold, og nå må vel ungene hentes snart. Gremmes over at jeg drakk sprit i går, for jeg vet jo at jeg blir full av det=P

Skrevet

sauen:

hahahah, jeg skulle ønske noen hadde holdt håret mitt for jeg har spylukt i håret enda.. og JA jeg har dusja!! hahahahahah!!

vi drakk noe man kaller flygende hjort på vorset ute i hagen... det var 2 cl med redbull i et plasthalvlitersglass og en sånn liten snapsflaske med jegermeister som man skrur av korken på og setter den oppi glasset. Det smakte bare red bull.. det er jo helt snålt for det er jo mer jager enn redbull men.... vondt var det, men funka som fy. hahaahahah.

palmesus: hahahahh.. nej, best å ikke drikke noe igjen som man aldri har smakt. :P

Skrevet

...og når skal vi på fylla sammen da kjære? <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...