Gå til innhold

For de som har hatt en god start på dagen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ba meg ligge lengre, men siden vi har besøk synes jeg det var greit å stå opp. Vi laget frokost sammen og gjorde alt stell og greier av ungene. Jeg fikk morsdagspakke, et par votter jeg virkelig trengte.

Så har vi vært ute en tur sammen og nå er han ute alene med ungene så jeg får slappet av litt (besøket har reist).

Etterpå reiser mannen bort, men da skal jeg og ungene bake boller og feire fastelaven. Veldig fornøyd med dagen! :)

Meeeeen, hvis jeg tenker meg om! Et par votter, kjøpekort, han skal reise :( Jeg burde vel egentlig være sur! Men det er jeg ikke! Til tross for gravid også ;) Sorry jenter, men noen av dere trenger ett spark i ræva!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:)
Skrevet

mannen fikk sove lenge, han fikk valentinegave av meg,jeg fikk ingenting, han har reist bort, jeg og ungene har laget fastelavnsboller....

er jeg sur??

Neida, er fornøyd jeg:):):) heldigvis:)

regner med jeg kanskje får et eller annet når han kommer hjem da:)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd i dag..

Har fått roser, morsdagskort og en blender! ( min mann fikk roser av meg)

Når jeg tenker meg om så kunne jeg jo ha fått blenderen en annen gang, det er jo bare enda en ting jeg må gjøre for at alle andre skal få noe godt!

(Neida, bare kødda! Kunne ha kjøpt meg blender selv leeeeenge, siden jeg har ønsket meg blender leeeeeenge... Ser på det som en mulighet til å leve litt sunnere og at noen ting blir litt enklere! )

Skrevet

Fikk sove lenge (til 9), fikk frokost på sengen, blomster av guttene og to diamanter i allianseringen. Lillebror har vannkopper så jeg må være hjemme i morgen og tirsdag, så jeg burde sikkert være rasende jeg også! Høygravid er jeg også.

Av meg har mannen fått 4,5 år med sammenhengende søvn, og nachos til kveldskos på fredag. Senere skal vi bort til mine foreldre og spise fastelavensboller og morsdagskake, og mamma skal få gave av oss. Hun har forresten fått hytte av min far i dag, så her er alle tilfreds. Men om jeg leter, finner jeg nok noe å være sur for.

En storveis dag, dette her!

Skrevet

Våkna kl 8 og skulle til å stå opp med ungene, selv om jeg har vert våken store deler av natta. Jeg sov lenge igår så tenkte han skulle få lov i dag. Men neida! Han sto opp med et smil og sa at jeg bare kunne legge meg igjen.

Ble vekt ca halv 11, fikk kort så ungene hadde lagd selv. I stua hadde han pynta med duk og lys og blomstene jeg fikk i går. Og så lagde han frukost til meg.

Så har hatt en fiiiiin dag til nå:)

Nå skal jeg snart lage boller med eldstemann!:)

Skrevet

Har 2 uker igjen til termin og har ingen barn fra før så noe morsdag feirer jeg ikke i dag.

Likevel hadde min elskede baket rullekake til meg i dag!!

Senere skal jeg til mine foreldre på middag.

Kjempefornøyd med dagen så langt jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...