Gå til innhold

Hva vasker man med for å ta basselusker? (Etter omgangssyke)..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gubben pleier å bruke en blanding av salmiakk og grønnsåpe.

Har hendt at nesa mi kjenner lukta etter en slik runde selv om det er vaska, og lukta er borte. Kanskje lurt å rense nesa med litt saltvannspray.

Henger meg på klortipset, holde med å ta en desj i vaskevannet sammen med annet rengjøringssåpe (da lukter det ikke så voldsomt) Kan bruke det når du vasker gulver også..Var veldig vi har hysterisk med vasking ved omgangssyke sånn før, men nå når jeg har fått 3 barn orker jeg ikke være helt på styre så fælt, det som skjer det skjer tenker jeg da....men skjønner de som vasker vegger og tak;-)

hehe..jeg pleier heller ikke være så hysterisk.. det hadde bare passet jææævlig dårlig med sjukt barn akkurat det. :ler:

jeg klora så mye at det lukta som en svømmehall her!

Annonse

Kommer jo helt ann på hva du skal vaske... generelt anbefaler jeg ikke grønnsåpe, den inneholder fett og legger seg som en hinne og bakteriene trives godt i d... Selv om man forbinder grønnsåpelukten med rent og nyvasket hus så er den ikke bra til nymoderne gulv blandt annet pga fettet.

Zalo fungerer bra til mye, hvis du skal fjerne lukt. Men lukten sitter nok mest i hodet og nesen din :)

Har man d normal rent i hjemmet trenger man ikke skubbe ned huset selv om man har vært syk, men skal man ta bukt på bakteriene for å forebygge senere smitte så er d enkelte plasser folk glemmer å vaske.... blandt annet dører, håndtak, fjernkontroller, armlener på sofa og stoler, håntak og dør på kjøleskap og kjøkkeninnredning... og den største bakteriebomben: pc og mobil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...