Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 Er det noen her som har hatt barn som trenger hjelp til å sovneog som har funnet en måte å få de til å sovne av seg selv på? Jenta mi trenger hjelp til å sovne, enten ved pupp, byssing osv... Vil prøve å få hun til å sovne av seg selv, men vet ikke om andre ting er skriking desverre.. Og det vil jeg nødig.. Var og en periode der hun var mye våken på natten, så iløpet av 5 dager, hadde jeg sovet ca 10 timer, og en natt hun gjorde dette, så var jeg så trøtt og utslitt, at jeg la henne til meg i sengen og ammet, og der fikk hun ligge å sutte hele natten.. Og dette er sånn enda.. Var en STOR feiltagelse av meg, så jeg trenger hjelp.. Kan jeg få gode søvntips, gode rutiner og diverse av dere? Hvordan ser leggeritualet ut for deres babyer? Jenta mi er bare 11 uker, så skulle tro det ville vere enkelt å finne en rutine, men jeg trenger litt hjelp.. Svar tas imot med en stor takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141434663-trenger-hjelp-vil-dere-m%C3%B8dre-se-hit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå