Gå til innhold

Ang. blødning etter fødselen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å blø etter fødselen?

Og hva med stingene, når forsvinner de av seg selv ?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man har en ganske kraftig blødning til et par-tre dager etter fødsel før det avtar ganske bra. men man kan en lett mens eller småblødninger i ukesvis etterpå. jeg blødde i over 6 uker. de fleste jeg kjenner har blødd i gjennomsnitt en 3ukerstid. men det er jo stooore variasjoner da.

stingene skal i utgangspunktet forvinne av seg selv dersom man må sy. mitt ene sting forsvant etter en uke.

Skrevet

Jeg fødte for 11 dager siden og blør fortsatt, men har egentlig ikke blødd sånn kjempe mye. Men nå ble jeg akutt syk dagen etter fødselen, så jeg var sengeliggende i en uke så har nok mye med det å gjøre.

For dagen jeg begynte å gå litt igjen kom det ut mye koagulert blod.

Stingene mine har ikke forsvunnet enda, og er ganske såre og ømme. Men det er kansje normalt?

Jeg ble litt brutalt behandlet under sluttfasen av fødselen fordi jeg fikk epileptisk anfall så de måtte skyndte seg inn å dra lillegutt ut med vacum.. Har ikke turt å spør hvor mye jeg revnet eller hvor mange sting jeg måtte sy, men merker det føles veldig sårt og "klumpete" i huden..

Skrevet

jeg blødde masse det første døgnet etter jeg hadde født begge mine to, så avtok det, og jeg hadde vanlig mens i ca 1 uke, også stoppet det hos meg:)

Håper det går like greit med neste man;)

Skrevet

Jeg blødde en del i ca. 4 dager. Så roet blødningene seg, men sluttet ikke før ca 5 uker etter fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...