Gå til innhold

Noen andre som ikke har hatt en fin start på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krangel med sambo, tårer, ingen frokost på senga..ingen kakebaking i vente. Ikke at jeg forventa det.

Så nå nyter jeg kaffen min her på bim. Kan livet bli bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja kjæresten er i militæret så ingen gaver eller romantikk denne dagen.

Skrevet

Hehe ja.. Jeg sto opp kl halv 7 med 2åringen min, som alltid :P

Ingen frokost på senga, ingen kaker nei, men jeg og 2åringen bakte boller selv.. Mannen sover fortsatt. Jeg vekket han kl halv åtte for å spørre om noe, da ble han pottesur, og ba meg vekke han i 13-tiden.......!!

God morsdag alle sammen!

Skrevet

Synes det er synd at flertallet her inne sitter med den opplevelsen.

Priser meg lykkelig over min fantastiske mann.

Skrevet

JA:D deilig frokost på sengen,hjemmelaget morsdagskort,blomster,ligge og slappe av i sengen.Kaffe og kos :D

Skrevet

Tjaa, har gått i skytteltrafikk inn til ungen hele natta og tørka spy, gubben er heller ikke i form, så nei - det blir nok dårlig med feiring i år.... Og jeg som hadde gleda meg sånn:-(

Skrevet

Herregud, for noen sytekjerringer. "Ikke har jeg fått frokost, ikke gaver, ikke fikk jeg sove lenge" Faen, ta dere sammen, er dere 10 år eller voksne folk? Hønsehuer! Kjenner jeg blir helt flau!!

Skrevet

siden du spør....

Møtte opp på Ullevål sykehus kl 9 i dag på Gynekologisk avdeling etter 5 timer på legevakten i går kveld med resultat av en spontanabort...

Skrevet

Så ufattelig vondt, trist og urettferdig Lunapuna. Sender deg en trøsteklem, dog det ikke hjelper på noe som helst måte.

Skrevet

Jepp, 2 små syke unger som hverken vil spise eller sove:-( Heldigvis har jeg verdens beste mann, men siden vi har hatt to syke små en stund nå, så har han ikke fått tid til å kjøpe noe til meg, men det gjør ingenting! Men merker jeg er sliiiiiten i dag, huff, tror jeg tar meg en lite formiddagslur!

Veldig trist Lunapuna, vet hvor vondt det er å miste spiren:-( Sender deg mange klemmer

Skrevet

Tja vet ikke hvem som hadde værst start på dagen her i dag jeg, men her måtte jeg opp kl5 å fore en sulten unge som vanligvis ikke er sulten den tiden av døgnet, så ikke moro for noen av oss, men vi sovna begge to etterpå og har nå våkna opp til roser, så dagen blir bare bedre og bedre for min del.

Og når jeg ser at noen har tilbragt natten på sykehus med spontanabort på morsdagen, ja da ser jeg jo at det finnes værre ting enn å måtte stå opp kl5.

Skrevet

har hatt en strålende dag!! Fikk sove til kl 9, som vanlig, i helgene, storebror løp opp trappene, holdt meg for øynene så jeg ikke skulle se, fikk frokost på sengen, blomster og to nye diamanter i allianseringen min, så nå er den full. Guttene har laget kort til mammaen sin, og mannen min har vært i storform sammen med dem.

Her i huset hadde jeg ALDRI akseptert at han skulle vekkes kl 13 en søndag, være seg morsdag eller en vanlig lørdag eller søndag. Er man en familie, så er man sammen om tingene.

I ettermiddag skal vi bort til mine foreldre og spise fastelavensboller og gi morsdagspresang til min mor. Blir en helt super dag, dette!

(til deg som har mistet babyen din i natt, jeg sender deg masse varme tanker! Har vært igjennom det selv flere ganger, det er vondt og trasig og trist. Håper du har det relativt bra, eller så bra som du kan ha det i dag, alt tatt i betraktning! Klem)

Skrevet

Kranglet med samboer og kastet han på dør i dag morges så er ikke akkurat den morningen jeg hadde sett for meg nei:P

Skrevet

Tusen takk for omtanken dere. Det var vel ikke akkurat sånn vi hadde sett for oss denne dagen her. Vi er ganske tomme innvendig nå begge to, men det var 1. graviditet og lite å gjøre med.

Skrevet

Huff Lunapuna

Det er nok ingenting jeg kan si som tar vekk den smerten.

Men du må vite at jeg føler med deg!

Ellers så startet min dag med at elstemann prikket meg på skulderen klokken 8 i dag tidlig (mens jeg ammet minstemann i senga)

"Du, du må være forsiktig når du går på kjøkkenet, for jeg har spydd skikkelig utover hele gulvet i natt"

Så snur han seg om å spyr på soveroms gulvet også.

han advarte meg i det minste.

Han hadde ikke vekket meg en gang når han var syk...gikk bare å la seg pent i sengen igjen...

Stakkars liten

Skrevet

Nei, og avslutinga virker ikke bli noe bedre den heller. Idag har vært en sånn dag man burde stannet under dyna. Dette til tross for både pakker og oppvarting med blomster da jeg kom hjem fra jobb. Energityven er kroppen min som ikke spiller på samme lag som meg.!! :o(

Skrevet

Stammet under dyna mener du? Skriv svensk du, Cat.

Skrevet

"Stammet"?? Det kan da vel enda ikke være riktig hehehe. Stamme på svensk betyr at man hakker når man skal snakke og det betyr det da vel her å eller?? nei jeg ville bli igjen under dyna (stanne?, eller stanna på svensk da). Men man sier kanskje ikke "stanne" her om å bli, det kan være. hehehe ikke lett alle ganger ;o))

Skrevet

Krangel og tårer her også i dag...og jeg som har en sambo fra USA som mener dette er en viktig dag. Uff blir helt satt ut jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...