Gå til innhold

Spray, sprøyter og bidronninggele!

Anbefalte innlegg

Hei!

Er nå så vidt igang med vårt 3 IVF ferskforsøk. Begynte på nesesprayen i dag. Har påforhånd tatt litt bidronninggele denne gangen. Men er det greit å ta dette frem til jeg begynner på sprøyter, eller hva gjør dere andre???

Utrolig koselig å se så mange positive tester her inne i det siste. Vi kommer etter!!!!! *håpe* *håpe*:)

Klem

Fortsetter under...

Mulig dette er noe jeg burde vite ('skamme seg' he he), men jeg spørr allikvel:

- hvor kjøper dere bidronningele?

- Hva koster det ca?

- Hvordan tar dere dette (piller, drikke etc)?

- Når i syklusen starter dere å ta den i forhold til ferskforsøk? (lenge før?)

- Hva er bakgrunnen for at dette anbefales? Bedre feste, bedre egg etc..

Har to neg ferskforsøk og et frys bak meg, med bra egg og bra deling etter befruktning. Men ingen spire.

Takknemlig for alle erfaringer som deles:=)

Hei!

Takk for svar:) Da fortsetter j frem til uttak, og satser på at d gjør utslaget:)

To snart tre: J har kjøpt det på helsekost. Husker ikke helt hva det koster.. rundt 200,-?? tror j.. Dette er i pilleform.

Så vidt jeg vet anbefales det i forhold til kvaliteten på egg. J har også to neg. fersk og ett frys bak meg. Har heller ikke sliti me kvaliteten. Men kan jo ikke skade å prøve d i tillegg denne gang tenker j:)

Når skal du igang igjen? Fersk eller frys?? Lykke til:)

Hei Vår tur.

Jeg skal i gang med frys, venter mens rundt 26.feb så da blir det vel i uke 10/11. Håper bare de to eggene jeg har på frys overlever opptiningen da... skummelt:=)

Hadde 4 kjempe bra egg på frys etter første forsøk, derav to ikke overlevde opptiningen. Så ble bare et fryseforsøk den gangen. Men håper nå at begge overlever, så de kan legge seg i kroppen min og bli til en baby eller to:=)

Når i syklusen starter du å ta bidronninggele? Er det noe man starter med lenge før uttak på fersk forsøk? (regner ikke med at det er vits i å ta da på fryseforsøk, hvis det skal forbedre kvalitet på eggene...). Helt enig med at det på ingen måte skader å prøve, skal forsøke det på neste fersk forsøk hvis jeg kommer ditt at jeg må det.... Godt tips!!

Mange spørsmål - godt jeg har mange kloke kvinner å henvende meg til her inne:=)

Du har vel ferskforsøk (3.forsøk?) du er i gang med du da. Når er uttak/innsett planlagt?

Masse, masse lykke til!!

Annonse

Hei To snart tre!

Har egentlig ikke tenkt så veldig i forhold til syklus når det gjelder bidronninggelen men mer på langtidseffekten:) Som alt annet av vitaminer kan det jo ta litt tid før man merker noen effekt. Som noen av de andre svarer over her kommer jeg nå til å ta det frem til uttak. Hvis du må igang med ferskforsøk (men det må du jo ikke... kommer til å gå bra denne gangen!!:):) kan du jo begynne litt i forkant.

Skulle gjerne hatt ett fryseforsøk til j oxo. Hadde 4 på frys nå sist, men kun 1 som overlevde til innsett.. Men nytt forsøk og nye muligheter:) Skal ha ul i slutten av uke 11, så regner med uttak og innsett i uke 12. Så da r du litt forran meg i løypa.

Krysser fingre og tær for at vi kommer i mål denne gangen:)

Jeg håper noen av eskimoene overlever, hvis ikke er det kjipt å puttet kroppen full av medisiner nok en måned uten noe rugetid eller håp. Men dette fikser vi - nå er det jammen vår tur:=)

Vi får holde litt følge når det nærmer seg, kommer nok til å være her inne litt om jeg blir ruger igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...