Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 All den tid det ikke er en egen dag for oss stemødre så syns jeg at vi i det minste kan feire oss selv med å ta en ekstra fastelavnsbolle med mye krem i dag!!! Vi får gi oss selv en klapp på skulderen og si "godt jobba" eller noe?!?! For det er en helsikes god jobb vi gjør! God 14. februar :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141434507-god-stemorsdag-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja litt av en helsikkes jobb... Samfunnet setter desverre ikke pris på all den innsatsen vi nedlegger.. Vi får et dårlig rykte uansett hvor mye energi vi bruker på særkullsbarna.. Hadde vært hyggelig met et lite takk inimellom både fra far og stedatter.. Der kan de lære mye av min datter på 3 år.. Hilsen en som angrer bittert på at hun inngikk et forhold til en mann med barn fra før :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141434507-god-stemorsdag-alle-sammen/#findComment-141436034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Del Skrevet 15. februar 2010 Mine stebarn ønsker ikke meg i livene sine. Det har de egentlig aldri gjort! De er redd jeg skal stjele pappan deres fra dem, de føler nok at jeg står i veien for deres kontakt med dem. De liker ikke mine regler for hjem og oppdragelse. De liker ikke at jeg "kritiserer" den oppdragelsen de får fra sin mor, ved å nekte ting i vårt hjem som hun synest er ok. Men det ligger vel i sakens natur, de ønsker vel aller helst at mor og far skal flytte sammen igjen, og at de slipper å forholde seg til andre enn sine egne foreldre. De synest nok ikke at jeg gjør en god jobb for dem, de har aldri uttrykt glede over verken min praktiske, økonomiske eller følelsesmessige innsats i deres liv. Aldri en takk, aldri blir de fornøyd. Så jeg kan nok ikke være så sikker på at jeg gjør en god jobb. Faren deres synest det, og jeg synest det til tider. Vel det hender det kommer en takk for maten eller en takk for turen, men det stopper også der. Jeg kjører dem, jeg henter dem, jeg kjøper klær til dem, jeg vasker klærene deres, jeg lager matr, jeg vasker opp, jeg holder hus og hjem, jeg hjelper dem med lekser og jeg engasjerer meg i livene deres. Jeg kan tro jeg gjør en god jobb, men jeg kan ikke være sikker, før de sier i fra. Med mine egne barn derimot der vet jeg at jeg gjør en fin jobb. De er veltilpassa, de er flinke og de er blide. De elsker meg og stråler mot meg. ungene mine har det godt og vi har det godt sammen. De signaliserer sterkt at de ønsker å være sammen med meg, de er glade for å se meg. De er glade og sunne barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141434507-god-stemorsdag-alle-sammen/#findComment-141440487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå