Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er enkelt å finne frem til Århus og Maigaard, veldig enkelt. Du ser det blå bygget med en gang og det er parkering rett på utsiden.

Jeg hadde med venninne og datteren min så vi tok en overnatting, og fant et veldig koselig og rimelig sted, se linken:

http://www.visitaarhus.com/international/en-gb/menu/turist/om-aarhus/overnatning/privatovernatning/produktside/gdk025186/a-room-with-a-view.htm?wbc_purpose=Basic&CallerUrl=1

Jeg er kjempefornøyd med Maigaard, skal ned igjen.

Lykke til.

Jeg forstår ikke helt hva du spør om, men jeg har tatt pergo fra dag 5 (om jeg husker riktig) dobbel dose, deretter har jeg vært hos gyno her i Norge på ca. dag 11 og scannet for folikler, deretter har han sendt resultatet til Maigaard og jeg har ringt dem, da sier de til meg når jeg skal sette sprøyten, utifra str på foliklene. Jeg ba også Maigaard om å scanne når jeg var der så vi var 100% sikre på at egget løsnet. det funket alt det her, jeg ble gravid på første forsøk ved Maigaard, men mistet i 10. uke da, men fortsetter på Maigaard.

Håper dette var svar på det du lurte på.

Bor du forresten i Vestfold? Er litt alene med dette her nede.

jeg bor ikke i vestfold , men bor like ved kr.sand.

Jeg tenkte på om det går ann uten pergo, bare kjøre eggløsningsprøyte.

Er jo litt enklere i forhold til planlegging. Hvem skriver ut eggløsningsprøyte? er det fast lege? gynokolog?

Hvor mye koster dette?

Ja eggløsningssprøyte kan du bruke uten pergo, men jeg ville pratet med Maigaard var jeg deg så du får høre hva de syns.

Det er to forkjellige eggløsningssprøyter, Pregnyl og Ovitrelle, begge skriver gynekologen ut, vet ikke om fastlegen gjør det. Pregnyl er billigest, husker ikke helt pris, men med Pregnyl må du mikse sprøyten selv, du får tre glasshylser med flytende og to med pulver (mener det er antallet) så må du selv mikse, det er litt sølette, likte ikke dette og kuttet meg på fingeren for det er klasshylser. Ovitrelle koster rundt 350,- og er en ferdig sprøyte du kan sette uten noe forberedelser. Forskjellige klinikker anbefaler forskjellige sprøyter, Maigaard vet jeg bruker Pregnyl men de sa ikke imot at jeg brukte Ovitrelle, deter jo akkurat samme greie.

Det som er viktigt er at du holder en dialog med Maigaard, det er de som sier til deg når rette tidspunktet for å sette sprøyten er.

Lykke til videre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...