Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde endelig jeg hadde klart det etter å ha prøvd i ti mndr. Mensen kom ikke som forventet den 10 og jeg tok gra.test hos legen og tok to QR selv også. Alle tre var negative, ikke antydning til en eneste strek engang......trøstet meg med at det kanskje var for tidlig å teste, ikke nok hcg og sånn. Øm i brystene....har jo i tillegg vært litt kvalmen og kjent stikkninger og sånn, så jeg var rimelig sikker på at ja, nå er jeg gravid...Men så,nå i dag tidlig kom det blod på papiret.....ble veldig lei meg.....Er nå 38 og et halvt og har aldri brukt så lang tid på å bli gravid før, skjønner ikke dette....kan det være aktuelt å prøve med Pergotime? Har hørt det har hjulpet for å bli gravid... jeg har så lyst på en til før det er for sent....har 4 barn fra før som jeg er veldig takknemlig for..... Tok ut spiralen Mirena i fjor i april 09, hadde en MA i 2008, kom ikke lenger enn til 7 uke eller sånn...`

Har syklus på 32 dager med som regel mens den 10 hver mnd og gynekologen har sett med ultralyd at jeg ikke har noen komplikasjoner i underlivet, ikke muskelknuter, fin tykk slimhinne, høyt progresteron nivå etter eggløsning osv....Nå har jeg begynnt på kosttilskuddet Barbasco Plus i dag. Leste et sted at det hadde hjulpet ei å bli gravid, hjelper kroppen å ha et bra dhea nivå, nesten som et såkalt "ungdomshormon" osv. Så nå prøver jeg dette kosttilskuddet og skal prøve å spise sunt og gå litt turer og sånn. Kanskje jeg lykkes på neste eggløsning å bli gravid? Tvi tvi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...