Gå til innhold

Jeg føler meg så patetisk som blir såret av dette!

Anbefalte innlegg

Synes ikke du overreagerte i det hele tatt!!! Jeg fikk også en "dårlig" start på morsdagen idag... Riktignok er min sambo helt fersk i gamet, guttene er mine fra tidligere og dette var første morsdagen sammen... De hadde snakket om frokost og mine gutter kommer da opp til meg med kaffe og ei brødskive med roastbeef m/løk + sjokoladebit... Sambo hadde laget og sendt med gutta opp. Jeg drikker svært sjelden kaffe og jeg MÅ ha noe søtt på frokost... Jeg ble skikkelig skuffa og ja - sur, når jeg fikk denne frokosten!!!! Sambo VET jo dette!!! Hvorfor da gi meg noe han VET jeg ikke setter pris på? Er jeg ego? Synes bare det var en lettvindt og lite gjennomtenkt greie? Eller?

Jeg sto jo da opp sur. Selvfølgelig. Vi har pratet om det og jeg la ingenting i mellom, han ble jo sur tilbake for at det ikke ble verdsatt. Men hvorfor dette stuntet sier jeg...

Ble blidere etterpå da, når jeg fikk kombi morsdag/valentine - time på spa :) Men jeg kjenner at skuffelsen sitter inni meg, trodde jeg hadde funnet en mann som var annerledes enn min forrige ..... men...

Fortsetter under...

Fy f... så utakknemlig du er!!! don historie kan jo ikke sammelignes med HI sin! Ta deg i sammen kjerring! Ja for det er skikkelig KJERRING oppførsel! Mannen din har jo prøvd! Du burde skamme deg

Samme her, sto opp med barna.

Men det gjør jeg bestandig i helgene, jeg er A-menneske og liker det :) (når barna sover om natta vel å merke)

Det som plager meg er at han ikke orker å finne på noe. En god frokost, middag eller lager et lite kort fra barna.. :(

Han skal ikke få slippe unna med dette flere år ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...